Auto start niet

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Jeffrey(-_-), 20 aug 2013.

  1. Jeffrey(-_-)

    Jeffrey(-_-)

    Lid geworden:
    9 sep 2012
    Berichten:
    59
    Locatie:
    Utrecht
    Hallo

    Ik heb 5 dagen geleden een tweedehands brandstof autotje gekocht eindelijk maar nu heb ik een probleem. Eerst deet hij het gewoon en leuke rijden tot dat ik hem wat meer begon aftestellen want sttionair liep hij niet goed en toen iets te veel gesteld en mijn zuigerstang gebroken nu heb ij een nieuwe van een heel aardig iemand op de club bij mij in de buurt een nieuwe opgestuurd gekregen maar ik krijg hem met geen mogelijk heid meer aan. Wat kan het zijn heb alles al geprobeerd glowstarter 24u geladen nieuwe gloeiplug met brandstof naald helemaal dicht gedraaidt en 3.5 slag gegeven en nog niks ik baal er echt van. Is er iemand die mij kan helpen

    Mvg jeffrey

    De auto is een carson stormracer uit 2003
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Als je de drijfstang vervangen hebt, heb je wel de zuiger en de cilinder met de juiste positie terug geplaatst?
     
  3. Jeffrey(-_-)

    Jeffrey(-_-)

    Lid geworden:
    9 sep 2012
    Berichten:
    59
    Locatie:
    Utrecht
    Ja we hebbe voordat hij eruit ging met een marker een streepje gezet waat die zat en daarna nog eens met de uitlaat poort gelijk gezet nog meer suggesties xd
     
  4. dustyrick

    dustyrick Guest

    Ook opgelet dat je de zuiger niet per ongeluk verkeerd om heb terug geplaatst?
     
  5. Jeffrey(-_-)

    Jeffrey(-_-)

    Lid geworden:
    9 sep 2012
    Berichten:
    59
    Locatie:
    Utrecht
    Dat zou het kunnen zijn hoe kan ik dat zien aan de zuigegr
     
  6. dustyrick

    dustyrick Guest

    De zuiger is onderaan aan één kant langer als aan de andere kant. De lange kant moet aan de kant van de uitlaatpoort.

    Kijk ook gelijk of je de drijfstang naar de goede kant gemonteerd heb. Het gaatje onderaan moet richting de krukas wijzen.
     
  7. Jeffrey(-_-)

    Jeffrey(-_-)

    Lid geworden:
    9 sep 2012
    Berichten:
    59
    Locatie:
    Utrecht
    Oke ik gaat even kijken van dat gaatje wist in eb namelijk ook een kleine beschrijving erbij gekregen hoe ik hem moet monteren
     
  8. Jeffrey(-_-)

    Jeffrey(-_-)

    Lid geworden:
    9 sep 2012
    Berichten:
    59
    Locatie:
    Utrecht
    Ik heb het hele motortje uit elkaar gehad schoon gemaakt brandstof leiding vervange tankie schoon gemaakt en de carbrateur opnieuw ingesteld en hij loopt weer wel een lamme arm van het trekke gekregen want duurde f maar hij doet het weer bedankt voor jullie hulp

    Mvg jeffrey
     
  9. dustyrick

    dustyrick Guest

    Maar stond de zuiger nu verkeerd in de motor?
    Had je de drijfstang goed gemonteerd?
     
  10. Bkman

    Bkman

    Lid geworden:
    12 apr 2009
    Berichten:
    232
    Locatie:
    Herwijnen
    Ik ben blij dat het drijfstangetje paste Jeffrey, en dat je je motortje weer draaiende hebt.

    Veel succes en misschien dat ik je weer een keer zie bij Raco2000
     

Deel Deze Pagina