J Jori105 29 okt 2018 #1 Ik heb een probleem met mij yellow rc street racer. Als ik de banden van de auto los heb dan draaien de banden gewoon waneer ik gas geef. Maar als ik hem op de grond zet werkt die weer niet. Kan dit een geval zijn ban een tezwak motortje?? Al vast bedankt, Jori105
Ik heb een probleem met mij yellow rc street racer. Als ik de banden van de auto los heb dan draaien de banden gewoon waneer ik gas geef. Maar als ik hem op de grond zet werkt die weer niet. Kan dit een geval zijn ban een tezwak motortje?? Al vast bedankt, Jori105
N.P.S. Forum veteraan 29 okt 2018 #2 Dit kan wijzen op een ontladen of misschien wel defecte accu. Hoe heb je de accu geladen???
Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan 29 okt 2018 #4 Als de motor wel draait kan het het volgende zijn: - slipper clutch - losse motor pinion - kapotte tandwielen - kapot differentieel - missende aandrijf-as
Als de motor wel draait kan het het volgende zijn: - slipper clutch - losse motor pinion - kapotte tandwielen - kapot differentieel - missende aandrijf-as
J Jori105 30 okt 2018 #5 N.P.S. zei: Dit kan wijzen op een ontladen of misschien wel defecte accu. Hoe heb je de accu geladen??? Klik om te vergroten... Ik laad de volgende acuu op de volgende manier op.
N.P.S. zei: Dit kan wijzen op een ontladen of misschien wel defecte accu. Hoe heb je de accu geladen??? Klik om te vergroten... Ik laad de volgende acuu op de volgende manier op.
N.P.S. Forum veteraan 30 okt 2018 #6 Dat zijn de goede instellingen. Een lege LiPo zal in iets meer dan 1 uur volledig geladen zijn.