Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Erg mooi gemaakt.
De foto,s geplaats door robbedoes kan ik hier zien de andere niet.
Een filmpje ben toch wel benieuwd.
Vroeger 50 jaar geleden heb ik al eens een schakel klok gemaakt met 5 van dergelijke schijven.
gr Gerrit Jan
Jammer dat het allemaal weer een beetje fout gaat met het plaatsen van mijn foto's,tot nog toe vind ik het allemaal moeilijker voor mij,dan het maken van turbo's en startunits. Dus dat fotogebeuren moet eerst goedkomen,vermoedelijk iets met URL en dus komt Robbedoes mij dat uitleggen,dus tot dan toe alleen maar chattenErg mooi gemaakt.
Vroeger 50 jaar geleden heb ik al eens een schakel klok gemaakt met 5 van dergelijke schijven.
gr Gerrit Jan
Erg mooi gemaakt.
gr Gerrit Jan
komen er nog afbeeldingen over ?Hoy Gerrit Jan,zoals mijn leeftijd aangeeft ben ik nog van de oude garde en zijn wij in de begintijd met mechanica opgegroeid o.a. nokkenschijven,malteszer kruizen etc.en later ook met hydraulica,pneumatica in gecombinatie met electronischebesturing,uitzonderingen daargelaten.
Dus heb ik gekozen om voor het automatisch starten van mijn turbines zelf een schakelklok te construeren en uiteraard ook te bouwen,met dit al- oude systeem,om nu zelf de gewenste schakelingen in te kunnen stellen wat met een ECU althans voor mij moeilijk te doen is.Overigens waar heb jij 50 jaar geleden een schakelklok voor gemaakt,het is overigens wel een leuk werkstuk zo'n klokje te bouwen en onverslijtbaar (het klokje) hahaha
Groeten Sjef.![]()
Nee dat niet fanaat! Maar misschien heb je wat aan dit filmpje, is een uitleg over hoe je foto's plaatst op het modelbouwforum.
Filmpje:
4oI35xg0usQ[/media] uploaden van een foto naar modelbouwforum.nl - YouTube
Bij deze ga ik je draadje volgen, ik ben erg benieuwd hoe het allemaal werkt en hoe het er uit ziet!
Mvg Melvin