Automatische abo

bdoets

Vriend van modelbouwforum.nl
Forum veteraan
Als je in een draadje een reactie toevoegt, krijg je meteen automatisch een abo op dat draadje. Prima en logisch, alleen is dat standaard een abo van 1x per dag een email als er nieuwe posts zijn.
Bij een beetje actieve discussie is dat niks... dus doorgaans is het eerste wat ik doe nadat ik me met een draadje bemoei, die 1x per dag update veranderen in een directe-notificatie-abo. Dat houdt echter in dat ik eerst het huidige abo moet opheffen, en dan een nieuw abo nemen!

Ik weet niet of het mogelijk is binnen de software van dit forum, maar ik zou het veel handiger vinden als ik, zonder me eerst uit te schrijven, de optie had om een 1x per dag- abo om te zetten in een directe-notificatie-abo, gewoon met één klik. Of als die keuze langskwam op het moment dat ik in een draadje post en een automatische abo krijg.

Maar misschien ben ik wel de enige die dit een verbeterpunt vindt...:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Bart,

Volgens mij is dat gewoon een optie die je bij de gebruikersinstellingen kunt wijzigen, zie het pull down menu bij "Abonneren op discussies"

Max.

Ik heb me rotgezocht naar het pull down menu dat je noemt, het blijkt te zitten bij: Instellingen & opties / Opties wijzigen
Maar, dus wel gevonden; bedankt!

Back