Dat is meen ik al 10 jaar niet meer zo.dus wijkt de gps een paar meter af
Het is nu afhankelijk van de weersomstandigheden en de apparatuur, tot iets van 2 meter nauwkeurig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is meen ik al 10 jaar niet meer zo.dus wijkt de gps een paar meter af
The satellites serve to locate the vehicle.
The duration of the vehicle ultrasound signal is transmitted to all the satellites and therefore, the position of the vehicle can be precisely determined with an accuracy of 10 mm.
Depending on the size of the system, 3 satellites are necessary for the fully automated digital operation of the Car System Digital.
All devices are radio based short range 2-way communication devices which are regulated under the EN 300-220-1 (2) European standard.
Publication: ETSI EN 300 220-2 V2.1.1.
hallo
dit systeem word/werd gebruikt in gevechts vliegtuigen .
zo zaten er drie platformen in waar het gemiddelde van de drie werd genomen als waar
als een van de platformen extreem in de fout ging tegenover de twee andere word dit platform verder genegeerd tijdens de vlucht.
of de piloot dit terug kon resetten weet ik niet maar dat zou dus misschien wel kunnen
gr raf
Of je pakt een stukje electronica wat speciaal voor dergelijke doeleinden is ontwikkeld, een setje van APM bijvoorbeeld.Dus synthese van en lang verhaal, ik zou eens kijken in de smartphone wereld ik ken enkele mensen die dit gebruiken voor hun robotten en dit werkt wonder wel tot op de cm nauwkeurig, niks te maken met water wegdrukken enz... omdat het systeem zich telkens weer herbepaald dat zonder invloeden van buitenaf dat is nu net het voordeel aan GPS...