autostyling

Discussie in 'Die Cast' gestart door Smiley, 7 jul 2006.

  1. Smiley

    Smiley Guest

    Zelf zo ik graag zelf een auto willen gaan stylen.

    denkend aan:

    andere velgen
    bodykit plaatsen
    Interieur aanpassen
    andere uitlaten.
    de auto voorzien van een andere kleur/laklaag

    Wat zijn hiervan de nadelen als je aan zoiets gaat beginnen. Op het forum al wel rond gelezen en gekeken. maar niet echt het antwoord kunnen vinden of bedenken.

    Dus mijn vraag is: hoe moet je beginnen, en wat en waar moet je aan denken als je een model gaat stylen/ verbouwen?? zoals bovenstaand aan het bericht is beschreven.

    met vriendelijke groet,

    Vincent Grob
     
  2. nadat ik hier op dit forum een omgebouwde ferrari die cast heb zien staan,wil ik het ook wel eens proberen met mijn maserati 3200 gt 8)
    de volgende keer dat ik naar mijn modelbouwboer ga, zal ik even kijken of ze wat hebben........



    greets steef
     
  3. hey





    ik ben laatst even naar mijn hobby shop gegaan.
    en ze hadden het niet, de verkoper wist wel wat ik bedoelde...
    maar ze hadden alleen de die cast auto's......
    de enige winkel die er heel veel van heeft (bumpers velgen enz enz)
    is toms modelauto's www.toms.nl
    die zit in purmerend.
    ik ben van plan om daar even te gaan kijken :D


    greetz steef
     
  4. GijsS

    GijsS Guest

    Kijk 'n keer op met Modelauto-Ombouwforum: http://audi.forumup.org/index.php?mforum=audi ; Daar zitten allemaal ombouwers die je graag zouden willen helpen zoals ik. Als je nog geen ervaring heb met ombouwen, gewoon daar een beetje rondvragen! We hebben ook handige OmbouwHandleidingen.
    Groetjes
    Gijs

    PS. www.Tuning18.com maakt speciaal bodykitjes, velgen en al die ombouw ingredienten. Maar duurt wel lang voordat je ze binnenkrijgt, denk maar aan hoogstens een maand of zes..
     
  5. No GooD

    No GooD Guest

    geen optie dus ... tuning 18 is veel té duur en 6maand wachten is gewoon belachelijk :evil:

    @Smiley en steef_tamiya_freak : SDmodelcartuning
    winkel ligt iets boven Amsterdam

    Laterzzzzz 8)
     

Deel Deze Pagina