.
Bouwverslag van een Aerographics AVRO 504.
Schaal 1/19.7
Spanwijdte: 22" / 55.9cm
Stick & Tissue
Tijdens mijn vakantie in Zuid Engeland vorig jaar, uiteraard het Fleet Air Arm Museum te Yeovilton bezocht.
Daar wat souvenirs aangeschaft en op de terugweg kwamen we ook nog een leuk hobby winkeltje tegen.
Er lagen nog enkele bouwdozen van vrije vlucht modellen en ik heb de Aerographics AVRO 504 gekocht:
Deze kit is een latere uitgave en heeft o.a. laser gesneden houten onderdelen...
Niet zo leuk als zelf maken/snijden, maar het gaat wel een stuk vlotter qua bouw natuurlijk.
Er zit naast een goed gedetailleerde bouwtekening ook een mooie schaaltekening in de kit.
Prima laserwerk, veel onderdelen, heel compleet, echt een prachtig verzorgde kit:
En dan... zie rode pijl...
Maar weer iets nieuws proberen in m`n vrije vlucht avontuur...
Deze AVRO ga ik maken met een CO2 motor
Een Gasparin GM 120 wordt de motor, ben heel benieuwd!
Binnenkort meer...
Groeten, Ramses
.
Bouwverslag van een Aerographics AVRO 504.
Schaal 1/19.7
Spanwijdte: 22" / 55.9cm
Stick & Tissue
Tijdens mijn vakantie in Zuid Engeland vorig jaar, uiteraard het Fleet Air Arm Museum te Yeovilton bezocht.
Daar wat souvenirs aangeschaft en op de terugweg kwamen we ook nog een leuk hobby winkeltje tegen.
Er lagen nog enkele bouwdozen van vrije vlucht modellen en ik heb de Aerographics AVRO 504 gekocht:
Deze kit is een latere uitgave en heeft o.a. laser gesneden houten onderdelen...
Niet zo leuk als zelf maken/snijden, maar het gaat wel een stuk vlotter qua bouw natuurlijk.
Er zit naast een goed gedetailleerde bouwtekening ook een mooie schaaltekening in de kit.
Prima laserwerk, veel onderdelen, heel compleet, echt een prachtig verzorgde kit:
En dan... zie rode pijl...
Maar weer iets nieuws proberen in m`n vrije vlucht avontuur...
Deze AVRO ga ik maken met een CO2 motor

Een Gasparin GM 120 wordt de motor, ben heel benieuwd!
Binnenkort meer...
Groeten, Ramses
.
Laatst bewerkt: