ron van sommeren
Forum veteraan
Waarschijnlijk zullen stall-speed lekker laag en stall-hoek erg groot zijn met een delta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou... zoiets was ik eigenlijk van plan, te proberen op een schakelaar het gas over te zetten van stick naar een simpel regel-algoritme, wat de airspeed op een bepaalde waarde houdt. dat, als je up trekt en gaat klimmen, het ding zelf gas bij gaat geven.Je zou zelfs een minimale vliegsnelheid op je zender in kunnen stellen (of een maximale natuurlijk).
Daar maak ik mij ook niet druk om, maar het was de keuze tussen het achtereind van een verfkwast op de neus steken of dit pitotbuisje.Waarschijnlijk zullen stall-speed lekker laag en stall-hoek erg groot zijn met een delta.
Gaaf! Een overnaads gebouwde Vulcan…Ik kan beter bootjes gaan (leren) bouwen.![]()
Idee is goed, zeker voor langzame standveranderingen. .Nou... zoiets was ik eigenlijk van plan, te proberen op een schakelaar het gas over te zetten van stick naar een simpel regel-algoritme, wat de airspeed op een bepaalde waarde houdt. dat, als je up trekt en gaat klimmen, het ding zelf gas bij gaat geven.
Leek me een leuk iets voor slepen bijvoorbeeld.
Ik heb al eens een keer zoiets gedaan voor stationair toerental. Met airspeed moet dat beter mogelijk zijn.
Het was ook niet bedoeld voor kunstvlucht.... Het leek me een leuke toepassing voor bijvoorbeeld sleepvliegen (zwever of spandoek o.i.d.)Idee is goed, zeker voor langzame standveranderingen. .
Die zie ik bij de linkervleugel toch ook? of ben ik nou kippig?Bij de vleugel aan de rechterzijde zie je twee ribben vlak naast elkaar