Axial AX10 Artr.

Eindelijk de Axial AX10 is binnen

Hij is wel mooi

ax_1.jpg

ax_2.jpg

ax_3.jpg

ax_4.jpg

De electra voor de Axial op zijn plek

ax_5.jpg

ax_6.jpg

Nu nog maar even een Brushed motor erin

ax_7.jpg

ax_8.jpg

ax_9.jpg

Dan komen we op het gebied van de velgen en de gewicht verdeling
Ik heb 2 gaten van 3 mm in de velgen gemaakt .
Zodat de banden als het ware wat platter kunnen worden als je gaat crawlen.

ax_10.jpg

Op de velg heb vervolgens 135 gr plaklood/ijzer geplakt daarna met tape afgeplakt

ax_12.jpg

Waarom zoveel ?? : omdat ik met Lipo's rij , en deze erg licht zijn vergeleken van de Nimh

ax_11.jpg

Ook heb ik de randen van het memory foam , een beetje schuin afgeknipt.
Anders gaan de banden erg bol/wijd staan

Tot zover mijn verslag.

Wat is er allemaal nog onderweg:

ezrun_1.jpg

ezrun_2.jpg

driveshaft.jpg

driveshaft_1.jpg

plate_1.jpg

plate_2.jpg

dempers.jpg

Wordt vervolgt

Cya : Jack

Laatst bewerkt:
zeer langzaam. deze zijn niet bedoeld om snel te gaan maar juist heel langzaam zodat ze veel kracht hebben om over allerlei objecten te rijden.

Wanneer gaan mensen eens leren dat je met een crawler zo langzaam mogelijk moet gaan?

@Melvin, de tanwielen overleven het wel een tijdje. Ik denk eerder dat de plastic aandrijfas het niet overleeft. De assen houden het zeker wel, die worden bijna overal voor gebruikt.

Idd, een mooie bak. Heeft deze nu een wormwielaandrijving?
En zijn hier nu ook andere bodies voor te krijgen ivm scaling of detaillering?

Worm aandrijving zit standaard op een ander merk..niet op deze...maar dat had je op zowel de site van losi als van axial kunnen vinden. Bijna iedere winkel die deze auto verkoopt heeft andere body's, an alles is passend te maken natuurlijk. Dit model is er ook gewoon te koop in een scale uitvoering...mischien dat je eens op axial zelf kunt kijken voor je hier zulke vragen stelt in zijn bouwverslag.
Jakko

Het scale broertje van de AX10 is de SCX10, en die zal het niet verkeerd voor je aanhanger doen Probie.

........mischien dat je eens op axial zelf kunt kijken voor je hier zulke vragen stelt in zijn bouwverslag.
Jakko

Yeah Jakko, mooie opmerking!! Zeer duidelijk!! Zet mij meteen op mijn plaats!!! Had er nooit op gekomen om daar eens te gaan kijken!!! En zo'n duidelijke opmerking te plaatsen in zijn bouwverslag!!!! :thumbsup: :worship: Thumbs up for you!!

Waar kun je Axial``s kopen in nederland?
Hoeveel kosten die auto als je ze rtr wilt maken?

mvg Wesley

Back