Axial SCX10 RTR

heey ik ben siebren
ik wil een 4x4 offroad auto kopen en dag aan Axial SCX10 RTR
ik wil graag jullie ervaringen horren van deze auto

gr sieb:tank:

Kwalitatief en prijs is erg goed, je krijgt veel auto voor weinig geld en al helemaal als je hem RTR koopt, als je de kit versie koopt en hem zelf moet bouwen en je eigen electronica erin moet kopen ben je een stuk duurder uit.
Veel opties om hem te verbeteren en op te leuken, onderdelen overal in Nederland te koop wat ook niet onbelangrijk is. Dikke aanrader voor rond de 400 euri's RTR.

Zie ook hier op deze links, genoeg info denk ik.
axial-scx10%99-w-trail-honcho-body%99

haastnooits-scx10-honcho

axial-scx10-honcho-van-timv

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de rtr gekocht en ALLE onderdelen moeten vervangen die bij mij van plastic zijn en bij de kit van metaal zijn. De moter en regelaar kun je mee beginnen, maar met een goedkoop setje rijd je opeens 10x beter. Ik kan Ghossie dus volmondig tegenspreken: als je de kit koopt ben je goedkoper uit! Alle slappe onderdelen van de rtr vervang je tóch direct als je 1x een klim hebt geprobeerd. De moter en regelaar móet je vervangen als je enigsinds beheerst wil crawlen en trailen. De zender is handig om te vervangen als je meer instelmogelijkheden wilt voor moter beheersing en extra functies.
Aan de andere kant: als je de rtr koopt heb ik wel een bult onderdelen voor je om te upgraden :)
Jakko

Kweet niet waar jij gereden hebt maar alles wil kapot, maar als je gewoon de bossen ingaat gebeurd er niks met deze auto, jij hebt waarschijnlijk het extreme opgezocht met deze auto, dan had je waarschijnlijk een ander type crawler moeten kopen een AX-10 of zo.
Deze zijn ideaal voor een walking trial in de bossen en zijn daar ook meer voor ontworpen zie maar de filmpjes op youtube, 95% gaan er de natuur mee in en niet de klimmen waar jij ze waarschijnlijk voor gebruikt, uiteindelijk wil alles kapot en alles is te upgraden en kan je alles net zo duur maken als je wilt.
De zender is wat voor te zeggen maar voldoet prima, ik heb ook een Futaba 4PK maar het vingertje controleren is het belangrijkst en daarom ben ik geen expo nodig of st of thr.
Regelaars zijn er altijd beter, zelfs zijn er setjes duurder dan een auto maar een regelaar blijft persoonlijk.
Ben nog steeds van mening dat dit dus een goeie beginners auto is.

Wat een goeie optiepart is: AX30550 SCX10 TR Aluminum Links Upgrade Set.

Laatst bewerkt:
Hoi, ik zie bij Toemen en andere de Axial SCX10 2012 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon RTR te koop. Is dat een verbetering ten opzichte van de hierboven genoemde die snel kapot schijnt te gaan?

Hoi, ik zie bij Toemen en andere de Axial SCX10 2012 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon RTR te koop. Is dat een verbetering ten opzichte van de hierboven genoemde die snel kapot schijnt te gaan?

Waar haal je deze onzin vandaan dat de bovenstaande snel kapot gaat. Alle SCX10 modellen ongeacht welke body erop zit heeft hetzelfde chassis en is oerdegelijk en gaan alleen kapot als je er met een 1:1 auto overheen rijdt.
En als je bij Toemen wilt kopen betekend alleen maar dat je er helemaal geen verstand van hebt.
Ik zou eens meerdere fora afneuzen voor je onzin begint uit te kramen.

Lieve Ghossie,

Ik citeerde als het ware het verhaal van Jakkobink, ik stel niets omdat ik een nieuwkomer ben. Dat ten eerste, daarnaast heb ik er helemaal geen verstand van omdat ik een nieuwkomer ben, zoals gezegd. Een ieder zo zijn eigen specialiteiten. Ergo eerst goed lezen voordat je onaardig reageert. Kan aan je iq liggen maar het blijft onaardig. Bedankt voor de tip om de fora af te struinen, daar kan ik wat mee en dat ga ik doen!

Back