b2 stealth bomber

• Topicstarter Topicstarter candybar
  • Startdatum Startdatum
Speelgoed...
Zie: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=5004
En er was nog zo'n draadje over de B2 die jij bedoelt, maar kan em ff niet meer vinden.

Als je serieus wilt beginnen met modelvliegen kun je beter een Charter, of zo'n soortgelijke kist kopen, gebruik de
icon_mini_search.gif
knop rechtsboven, en je vindt heeeel veel.

Peter.

Helaas zo'n kistje is niet meer dan speelgoed, ik heb er zelf ook één gehad maar echt het stelt niet veel voor. Normaal sturen kan al niet want dat gaat d.m.v. de motoren. Als je wilt beginnen met modelvliegen kan je beter naar iets anders uitkijken. Ik zelf ben eerst op de pc begonnen met een goedkope maar goede flightsimulator (gamebird) met FMS en daarna heb ik een multiplex twinstar aangeschaft, vliegt heel makkelijk, bij schade makkelijk te repareren, gelukkig heb ik nog nooit schade gehad. Maar er zullen nog wel veel meer toestellen zijn die geschikt zijn. Met de twinstar vlieg ik overigens nog vaak met veel plezier, maar mijn Airbull is op dit moment favoriet (zeker niet een beginners toestel)

@candybar,

Bij frequentie staat 49 (MHz) ... dit is in Nederland een niet toegestane frequentie (deze zijn toegewezen aan o.a. het Ministerie van Defensie :sniper: :blowup: :tank: ..)....

Overigens de prijs is wel héél laag € 37,-- voor de complete set, normale "street-prijs" is € 85,-- en de crash-kit (vleugel + motoren + props, maar zonder RC electronica, accu en zender) kost al € 39,-- !!!!

hoe kan dat zo goedkoop zijn idd....gestolen spul ofzo? :S

lol... :?

Hier zie je alle mensen die dit product hebben besteld.

Nickname Aantal Bedrag Definitief?
candybar 1 € 37,00
whackerjack 1 € 37,00

8O

ach tuurlijk, het zal wel leuk vliegen en als beginner is het ook wel leuk voor zo weinig een beetje snuffelen aan de hobby maar je zult er niks aan hebben zodra je 'meer' wil...

je kunt de elektronica niet of nauwelijks gebruiken voor een nieuw model en ik denk dat je op deze snel bent uitgekeken, je wilt snel wat meer stuurfuncties, wat meer power..geloof mij...het moet ook nog eens zeer kalm weer zijn

en zoals ik al eerder heb gelezen is de accu ook nog eens zeer snel op (lees paar minuten) en dan kan je weer lang gaan opladen..

kortom, spaar nou even door en laat je niet misleiden door dit 'goedkope speelgoed' maar doe het zoals ik heb gedaan, een mini piper van graupner, klaar met elektronica tegen de 200 euro en een zender lenen van een goede kennis :wink:

daar heb je veel meer aan, ik vlieg er nou 1 jaar mee, paar keer een beetje schade gehad en nu nog steeds zeer veel plezier aan :)

Een ervaren piloot kan een slecht vliegend toestel nog aardig laten vliegen. Probeer het maar eens zelf ;) Ik denk dat je na een 15x dat ding de grond in gooien wel door hebt waarom iedereen zegt dat het speelgoed is.

hallo,

owkeej dus zo te horen valt dit vliegtuig tegen...

en de accu gaat 10-20 mij mee en dan moet je ff opladen duurde half uurtje meende ik :D

nu twijfel ik er weer over:( nouw in iedergeval bedankt voor de reply's :d

hey ik heb nu ook de
B2 stealth bomber hjij vliegt echt super gaat lekker en is gewoon ene mooi ding :evilbat:

BYE BYE :bye:

Back