B25 Mitchell 3DlabPrint

Screenshot_20191107-180741_Chrome.jpg

Ik heb zo’n vermoeden.Ga je haar uitprinten Coen?
Zelf nog iets anders te doen 7C11814C-55D2-41C1-9C3F-B50EB4144280.jpeg
Ben wel benieuwd of Stephan nog iets nieuws/moois heeft bedacht voor de binnenstructuur van bijvoorbeeld de motorophanging in combinatie met het landingsgestel.

Aan de structuur van het grijze vloerkleed te zien zal de B-25 niet al te groot zijn?

Groet:Robin

De files van de B25 zijn sinds vanmiddag beschikbaar als download. Ik moet zeggen dat het een erg geslaagd model is van wat er tezien is op foto's en de video. Nu nog printen:D

Ziet er goed uit. Bij mij zijn inmiddels de vleugels ook klaar. Ze liggen te drogen. Net op kleur gespoten. De retracts liggen ook klaar om ingebouwd te worden en de struts zijn gebogen. Dus nu nog op zoek naar wielen. Ik denk ze trouwens zelf te gaan printen.

Ziet er mooi uit. Verder dan in elkaar lijmen ben ik nog niet gekomen.

Welke motoren hebben jullie er in gestopt en met welke prop?

Ik heb er twee Turnigy D3542/5-1250 motoren in gezet, welke ik nog had liggen. Niet geheel volgens specs, maar verwacht niet veel problemen. Props heb ik nog niet over nagedacht.

Dus nu nog op zoek naar wielen. Ik denk ze trouwens zelf te gaan printen.

De mal voor de poten is ideaal hè. Ik heb de wielen ook geprint. Deze had ik nog liggen van een eerder project wat nog steeds op de plank ligt.... De wielen van de Stearman heb ik verschaald en de z-hoogte aangepast.

Welke motoren hebben jullie er in gestopt en met welke prop?

Ik heb gekozen voor de sk3 3548 840kv i.c.m. met 4s. De props had ik nog liggen even voor de foto's erop gezet. Heb nog geen meting gedaan.

De motor bevestig heb ik geprint met colorFabb nGen i.v.m. de hogere glastransition temp.

Super handig die mallen. Viel mij nog behoorlijk tegen om 5mm staal te buigen. Maar is gelukt. Ja ik dacht ook al even te gaan kijken bij de andere modellen voor wielen. Bedankt voor de tip. De Stearman heb ik ook op de computer staan. Ga ik ook maar proberen.

Nee geen bombdoors. Toen die uit kwamen had ik de romp al helemaal gespoten klaar. Daarnaast zit ik nu al te zweten op het aantal kanalen. Wil hem toch eigenlijk op een 9 kanaals ontvanger hebben.

Super handig die mallen. Viel mij nog behoorlijk tegen om 5mm staal te buigen. Maar is gelukt. Ja ik dacht ook al even te gaan kijken bij de andere modellen voor wielen. Bedankt voor de tip. De Stearman heb ik ook op de computer staan. Ga ik ook maar proberen.

Mijn vader had op YouTube een filmpje gevonden van een handige tool daarvoor. Met een M20 bout. Kan het filmpje niet vinden maar heb wel een foto van de tool die hij heeft nagemaakt.
IMG-20191219-WA0015.jpg
IMG-20191219-WA0014.jpg

Laatst bewerkt:
Back