Back slash

Hallo iedereen.
Ik ben van plan om mijn traxxas slash voor mijn verjaardag:new-bday: om te laten bouwen:D tot natuurlijk een Back slash......

Ik ga hier een mooi verslag van maken.. Ik heb mijn idee van deze site:
Project: \BACKSLASH - Ultimate Traxxas

Ik heb dit nodig:

Pro-Line Crowd Pleazer for the Kyosho 777.

HPI Hellfire wing mounts, Pro-Line high-downforce buggy wing

17mm wheel fitment(heb ik er al op zitten)

Ofna Dominator MT3 Split wheels, Panther Komodo LP tires
(bestel wel wel een mooi setje bij conrad)
De rest heb ik eigenlijk al.....

Maar ik zoek nog een web winkel(nederland) waar ik de HPI Hellfire wing mounts kan kopen, link plz..

Daarnaast heb ik nog een vraag Als je naar de bumper van de backslash kijkt(zie foto met aanwijzing) zie je er een andere op zitten als op de standaard slash. Alleen ik weet niet of hij er gewoon een stuk van af heeft gezaagd, of is het een bumper van een ander type auto?

Kijk naar de bumper die ik bedoel (binnen het rode kader)
full

Verder zou ik graag nog wat tips horen van mensen die dit al eerder hebben gedaan......
Alvast bedankt, Vanneerven

Laatst bewerkt door een moderator:
de bumper is van de rustler of stampede
Als je de backslash text goed had gelezen, stond dat er in!
"so I removed all Slash bumper structures and installed a Rustler front stub bumper."

Voor de rest een leuk project, laat even weten welke problemen je tegenkomt. Dat spul van UltimateTraxxas ziet er altijd mooi uit :D

Als je de backslash text goed had gelezen, stond dat er in!
"so I removed all Slash bumper structures and installed a Rustler front stub bumper."

Voor de rest een leuk project, laat even weten welke problemen je tegenkomt. Dat spul van UltimateTraxxas ziet er altijd mooi uit :D

ja, ik kwam er na het maken van deze discussie achter....

Maar ik moet voor een houder voor de kap maken. Alleen in de text staat: Up front, I used an old-style Stampede front mount

Waar kan ik die krijgen? Kan ik gewoon de nieuw versie van de Stampede front mount gebruiken? Of is het een groot verschil tussen de nieuwe en oude?

Ben je dan niet goedkoper uit en beter af door je slash te verkopen en wat geld bij te leggen voor een echte buggy?

Ben je dan niet goedkoper uit en beter af door je slash te verkopen en wat geld bij te leggen voor een echte buggy?
nee, ik denk het niet want je hebt niet zo veel nodig ongeveer 100 euro.
En daarbij heb je ook nog het voordeel dat je hem weer terug kan bouwen dus 2 wagens in een:D
En ik hou wel van een project.

nee, ik denk het niet want je hebt niet zo veel nodig ongeveer 100 euro.
En daarbij heb je ook nog het voordeel dat je hem weer terug kan bouwen dus 2 wagens in een:D
En ik hou wel van een project.

Dat is zondermeer waar! Ben benieuwd hoe je het gaat doen ;), hij ziet er wel erg kick uit moet ik zeggen! (de backslash dan). De slash zelf vind ik niet zo'n beauty :p

Dat is zondermeer waar! Ben benieuwd hoe je het gaat doen ;), hij ziet er wel erg kick uit moet ik zeggen! (de backslash dan). De slash zelf vind ik niet zo'n beauty :p

Ja, ik vind hem zelf ook niet super mooi. Maar had hem toch gekocht...
Omdat er aan onderdelen niet tekort is...:D

Ik heb alle onderdelen gevonden op PKracing (sorry als ik de naam niet mag noemen)

Maar ik moet nog alleen de verf uitkiezen, ik wil hem zelf gaan spuiten.
Ik wil hem hetzelfde gaan spuiten als in dit filmpje:

[/media]

link doet het bij mij niet, dan maar zo:
[media=youtube]3vtcOKfZujU[/media]

Ik weet niet pressies wat ik moet hebben, gewoon rood,zwart,wit?
of de METALLIC versie? of FLUOR, of TRANSLUCENT of licht en wat er nog meer is?

wie kan mij zeggen wat ik moet hebben, wil het pressies hetzelfde als in het filmpje..
O, ik ga het kopen bij PK racing

linkje doet het prima ;), ik zie dat je de gehele link hebt geplakt tussen de youtube code. Je moet alleen wat er achter de "=" staat ertussen plaatsen, dus 3vtcOKfZujU

Ik weet niet pressies wat ik moet hebben, gewoon rood,zwart,wit?
of de METALLIC versie? of FLUOR, of TRANSLUCENT of licht en wat er nog meer is?

wie kan mij zeggen wat ik moet hebben, wil het pressies hetzelfde als in het filmpje.....
O, ik ga het kopen bij PK racing

Niemand?

ok, maar kan iemand ff mijn topic opschonen?
alvast bedankt....

Ik za firefrenzy om tips vragen

O, ik reageerde zo omdat melvin f1 al mijn forum's verpest, Bijvb dat hij dingen doet die andere al hebben gedaan, net als het filmpje

Laatst bewerkt:
ik denk dat je binnen een half uur geen antwoordt krijgt hoor beetje rustig aan kan ook.

en als je tips wilt zou je mischien firefrenzy kunnen pm'en die heeft er ook 1 gemaakt.

Jep been there... Sorry...

Fluor paint zijn over het algemeen meer de "knal kleuren" dus van dat echte knal geel ipv beetje flets... Metallic is gewoon met glimmende dingetjes in de verf...

Ja ik heb gewoon de voor bumper in 2e gezaagd net onder die gaten die er stock in zitten heb je toch nog iets van bescherming zitten... maar dat is persoonlijk... Nouja ik hoor het wel als je nog meer vragen hebt...

OOH ik heb gewoon mijn parts van liquidrc vandaan gehaald destijds maar die heeft geen panther tires dus ik gebruik andere... (series thirty badlands achter en traxxas alias voor, ga binnen kort misschien naar truggy banden...)

Jep been there... Sorry...

Fluor paint zijn over het algemeen meer de "knal kleuren" dus van dat echte knal geel ipv beetje flets... Metallic is gewoon met glimmende dingetjes in de verf...

Ja ik heb gewoon de voor bumper in 2e gezaagd net onder die gaten die er stock in zitten heb je toch nog iets van bescherming zitten... maar dat is persoonlijk... Nouja ik hoor het wel als je nog meer vragen hebt...

OOH ik heb gewoon mijn parts van liquidrc vandaan gehaald destijds maar die heeft geen panther tires dus ik gebruik andere... (series thirty badlands achter en traxxas alias voor, ga binnen kort misschien naar truggy banden...)

hier heb ik wat aan bedankt;)
stuur wel een PB als ik nog vragen heb

das waarschijnlijk beter;P de mensen hier lijken problemen te hebben met "omdat het kan" logica... Als je verder nog vragen hebt ben ik ook bereikbaar op de URC forums, zelfde username...

Back