Hallo iedereen.
Ik ben van plan om mijn traxxas slash voor mijn verjaardag:new-bday: om te laten bouwen
tot natuurlijk een Back slash......
Ik ga hier een mooi verslag van maken.. Ik heb mijn idee van deze site:
Project: \BACKSLASH - Ultimate Traxxas
Ik heb dit nodig:
Pro-Line Crowd Pleazer for the Kyosho 777.
HPI Hellfire wing mounts, Pro-Line high-downforce buggy wing
17mm wheel fitment(heb ik er al op zitten)
Ofna Dominator MT3 Split wheels, Panther Komodo LP tires
(bestel wel wel een mooi setje bij conrad)
De rest heb ik eigenlijk al.....
Maar ik zoek nog een web winkel(nederland) waar ik de HPI Hellfire wing mounts kan kopen, link plz..
Daarnaast heb ik nog een vraag Als je naar de bumper van de backslash kijkt(zie foto met aanwijzing) zie je er een andere op zitten als op de standaard slash. Alleen ik weet niet of hij er gewoon een stuk van af heeft gezaagd, of is het een bumper van een ander type auto?
Kijk naar de bumper die ik bedoel (binnen het rode kader)
Verder zou ik graag nog wat tips horen van mensen die dit al eerder hebben gedaan......
Alvast bedankt, Vanneerven
Ik ben van plan om mijn traxxas slash voor mijn verjaardag:new-bday: om te laten bouwen

Ik ga hier een mooi verslag van maken.. Ik heb mijn idee van deze site:
Project: \BACKSLASH - Ultimate Traxxas
Ik heb dit nodig:
Pro-Line Crowd Pleazer for the Kyosho 777.
HPI Hellfire wing mounts, Pro-Line high-downforce buggy wing
17mm wheel fitment(heb ik er al op zitten)
Ofna Dominator MT3 Split wheels, Panther Komodo LP tires
(bestel wel wel een mooi setje bij conrad)
De rest heb ik eigenlijk al.....
Maar ik zoek nog een web winkel(nederland) waar ik de HPI Hellfire wing mounts kan kopen, link plz..
Daarnaast heb ik nog een vraag Als je naar de bumper van de backslash kijkt(zie foto met aanwijzing) zie je er een andere op zitten als op de standaard slash. Alleen ik weet niet of hij er gewoon een stuk van af heeft gezaagd, of is het een bumper van een ander type auto?
Kijk naar de bumper die ik bedoel (binnen het rode kader)
Verder zou ik graag nog wat tips horen van mensen die dit al eerder hebben gedaan......
Alvast bedankt, Vanneerven
Laatst bewerkt door een moderator: