Ik heb de winter 2012/2013 gebruikt om (o.a.) een HAWK in elkaar te lijmen.
Hieronder vooral foto's met wat ondersteunende tekst.
Het is een "achteraf verslag" want de HAWK is al helemaal af.
Gegevens :
JePe Fast Foam version of the FlyFly BAE Hawk
This really big model is produced very precise from lightweight high density white EPS Foam
winspan:1365mm
length 1465mm
flying weight: 2,7-3,5 kg
Met een messing pijpje een weg banen
5 mm carbon buis ingelijmd
Er komt geen landingsgestel, dus gaten dichten
De eerste laklaag, ook de binnenzijde van de lucht-inlaat ; ja weer oranje
net als mijn Mirage
Inbouw van Graupner DS368 servo's
Model voor luchttunnel uit 3mm depron
Passen van de luchttunnel
Met wat voorspanning de luchttunnel inlijmen (rompdelen zijn nog gescheiden / slechts met tape aan elkaar gezet)
Later is het depron van een 20grams glasmatjes voorzien, met PU-lak versterkt
Hieronder vooral foto's met wat ondersteunende tekst.
Het is een "achteraf verslag" want de HAWK is al helemaal af.
Gegevens :
JePe Fast Foam version of the FlyFly BAE Hawk
This really big model is produced very precise from lightweight high density white EPS Foam
winspan:1365mm
length 1465mm
flying weight: 2,7-3,5 kg

Met een messing pijpje een weg banen

5 mm carbon buis ingelijmd

Er komt geen landingsgestel, dus gaten dichten

De eerste laklaag, ook de binnenzijde van de lucht-inlaat ; ja weer oranje


Inbouw van Graupner DS368 servo's


Model voor luchttunnel uit 3mm depron

Passen van de luchttunnel


Met wat voorspanning de luchttunnel inlijmen (rompdelen zijn nog gescheiden / slechts met tape aan elkaar gezet)
Later is het depron van een 20grams glasmatjes voorzien, met PU-lak versterkt
Laatst bewerkt: