BAE Systems Hawk

motor

Andre en Stef, bedankt allebei. Overschat de hoeveelheid werk van deze kit niet. Er zijn ook beginners die hem gebouwd hebben. Het indekken lijkt niet heel moeilijk omdat het vooral enkelvoudig gekromde vlakken zijn.
Snelle bouwers die het toestel in de folie zetten kunnen deze in een paar weken af hebben. Bij mij zal het maanden duren :p

Margreet had nog een cadeautje achter de hand gehouden voor vandaag:
full

De Wemotec MF480.
Nu nog een keer op zoek naar een motor. Rob (van RBC) raadde de Het 2W20 aan, zijn er mensen met andere tips?
van daar al die vragen leuk project .

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat dacht je van een setje van sapac
die is wel 110 euro maar dat is wel kwalitijt
ja, dan kan ik ook de 3mm retracts van HET-RC kopen, die kosten 99 euro. Grote kans dat het uit dezelfde fabriek komt.
Voor een paar tientjes vind ik het leuk om het eens uit te proberen. Voor 100 euro vind ik het leuker om eerst zelf wat te proberen.

van daar al die vragen leuk project .
Ja, een Kolibri turbine is iets te duur voor me en die van jou schiet ook niet op. Dus nu maar een EDF.

engine

ja, dan kan ik ook de 3mm retracts van HET-RC kopen, die kosten 99 euro. Grote kans dat het uit dezelfde fabriek komt.
Voor een paar tientjes vind ik het leuk om het eens uit te proberen. Voor 100 euro vind ik het leuker om eerst zelf wat te proberen.

Ja, een Kolibri turbine is iets te duur voor me en die van jou schiet ook niet op. Dus nu maar een EDF.
heb wel nieuwe mock up foto's . nog heel even. ga nu 20 stuks bestellen.

Back