1. De lege 'werkvloer'. Op de website van MCM staat 'verzonden' dus afwachten tot de koerier langs komt met mijn pak!

2. Ding dong ... de koerierdienst! Daar staat hij dan, oh wat doet het pijn om er nog even af te blijven. Ik heb tegen volgende week woensdag nog enkele dead-line's te halen dus ik moet nog even op mijn tanden bijten om erin te kunnen vliegen ... nu ja, zo nu en dan kan ik misschien al eens wat kleinigheden doen
.

4. Eerste laagje zit op de body en het assembleren tot pagina 10 in de boek ... en nu moet ik dringend terug beginnen werken, ppffwww stomme deadline's

5. Tweede laagje verf op de body, assembleren tot en met pagina 14. So far so good!

6. Derde laagje verf op de body, assembleren tot en met pagina 25. Tot nu toe nog geen problemen tegengekomen, enkel de bevestiging voor de gas/rem servo heb ik een klein beetje moeten modificeren.

7. Al een deel van de achterkant af.

8. De differentieel ineen steken.

9. En de tandwielenkast.

10. De achterbrug met tandwielenkast.

11. Geventileerde schrijfrem.

12. Nu de voor en achterkant samen en de motor er in.

13. Het begin al op een auto te trekken.

14. De schokbrekers.

15. De body afwerken.

2. Ding dong ... de koerierdienst! Daar staat hij dan, oh wat doet het pijn om er nog even af te blijven. Ik heb tegen volgende week woensdag nog enkele dead-line's te halen dus ik moet nog even op mijn tanden bijten om erin te kunnen vliegen ... nu ja, zo nu en dan kan ik misschien al eens wat kleinigheden doen

4. Eerste laagje zit op de body en het assembleren tot pagina 10 in de boek ... en nu moet ik dringend terug beginnen werken, ppffwww stomme deadline's

5. Tweede laagje verf op de body, assembleren tot en met pagina 14. So far so good!

6. Derde laagje verf op de body, assembleren tot en met pagina 25. Tot nu toe nog geen problemen tegengekomen, enkel de bevestiging voor de gas/rem servo heb ik een klein beetje moeten modificeren.

7. Al een deel van de achterkant af.

8. De differentieel ineen steken.

9. En de tandwielenkast.

10. De achterbrug met tandwielenkast.

11. Geventileerde schrijfrem.

12. Nu de voor en achterkant samen en de motor er in.

13. Het begin al op een auto te trekken.

14. De schokbrekers.

15. De body afwerken.
Laatst bewerkt: