Kijk; De kerel waarbij ik hem kocht, zij dat ie in perfecte staat verkeerde, en dat ik er zo mee kon wegrijden. Maar wat bleek, toen ik ermee ging rijden, remde hij niet. Dus ik keek de rem na, bleek deze totaal versleten te zijn. Dus, ik dacht dan gooi ik er meteen een goede in. Ook had hij de failsafe eruit gehaald, dus deze moest ik ook nieuw kopen. De axle extenders waren ook nodig, omdat de beugeltjes achter (dat bekende probleem...) bijna helemaal door waren, en deze niet veel langer dienst konden doen. Deze waren dus ook hard nodig. Alleen de uitlaat heb ik echt als 'tuning' onderdeel gekocht vanwege het uiterlijk, geluid en extra power.
Maar wat bleek, nadat ik de rem had vervangen, kwam ik erachter dat de wagen totaal niet deed wat ik wou, en er daardoor soms bijna vandoor wilde gaan, dus, een nieuwe ontvanger moet erin. En ik dacht dat er met de standaard zender niets mis was, dus daar heb ik niet meteen naar gekeken. Als ik wist dat ik dit op mijn brood zou krijgen met die ontvanger, had ik die uitlaat laten zitten, en wie weet een normale rem erin geflikkerd, want het is toch wel fijn als de auto doet wat jij zegt, en niet wat ie zelf wilt.
Ik ben misschien stom geweest, maar goed, leer ik alleen van. Het is een duur geintje, maar als ie eenmaal in orde is hoop ik er veel lol mee te beleven.
EDIT: Het is inderdaad een AM. En het klopt ook dat ie gaat storen als de motor aan staat. Als deze uit staat, heb ik er vrijwel geen problemen mee.