Baja Champ ombouwen naar on-road auto?

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Anonymous, 11 sep 2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ik weet dat de Baja Champ het Tl-01B chassis heeft en het verschil tussen een gewoon Tl-01 chassis en deze zijn de bredere draagarmen. Ik zou eigenlijk graag de onderdelen willen hebben om hem om te bouwen naar een onroad auto. Maar ik weet niet waar ik ze moet halen en of ze te koop zijn en zo ja hoe duur? Als het te duur is dan spaar ik liever door voor een goeie on-road. Dus weten jullie hier misschien iets meer van?
     
  2. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Ik denk dat je beter kan doorsparen voor een goeie onroad auto. De onderdelen los van tamiya zijn niet erg goedkoop en het kost je erg veel tijd om het om te bouwen heb je een keer zin om met je onroad te rijden ben je lang bezig om hem om te bouwen.

    ze zijn er wel de onderdelen alleen moet je dan ff de onderdelen lijsten vergeliijken van jou auto en die van de tl-01
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    FF sparen en je kan een Bijv :HPI Sprint(of een andere :)) kopen, ik denk net zoals Pasqual zegt dat het niet zoveel zin heeft om nieuwe draagarmen te bestellen, ze zijn aardig prijzig..dan kan je beter een on-road kopen en de TL01B gebruiken voor de crossen 8)
     

Deel Deze Pagina