Bajonet sluiting van Norbert

Hallo

Ik wil de bajonet-sluiting van Norbert Brugge gaan gebruiken, maar ik kan geen bijpassende buis vinden, dit omdat deze sluitingen voor een specifieke boot zijn gemaakt.
Bv. hij heeft een sluiting met een buitendiameter van 116mm en een binnendiameter van 104mm, hier kan ik geen buis voor vinden.

Wat voor oplossingen hebben jullie hiervoor??

Hans

hallo hans

ik gebruik de 10 cm buizen met een wand dikte van 3 mm
met de dremel aan de binnen kant een randje weg halen dan past de bajonet perfect
en heb je wat meer lijm oppervlak

reeds gebruikt in de skip jack,akula,type23 en de kriek maar dat was een andere diameter maar hetzelfde probleem

als je het zo doet sluit de buis aan de binnenkant van de bajonet mooi aan en blijft je techrek niet haken

groetjes raf
straks mischien een foto

Hoi Hans,

Norbert kan ook custom bajonetringen in een door de klant opgegeven maat leveren. Even bellen voor een prijsopgave. Maar als je met een standaardmaat in zijn assortiment toe kunt ben je natuurlijk wel goedkoper uit.

ik heb er nog 1 over.

was bedoeld voor mijn seawolf of u 47 maar is niet de juiste maat voor deze boten.
de seawolf krijgt er nu geen en ik heb nu een andere u 47

Hallo,

Bedankt voor de tips.

@marc
Als ik de boot binnen heb en hij gaat passen, wil ik hem eventueel wel overnemen.

Hans

@ marc

Ik verwacht hem volgende week binnen ( lengte 210cm )

IMGA5134.jpg

Hans

2 meter 10 ?
maar goed dat je achterbank plat kan :D

maar wel een aparte boot die je niet vaak zult zien

Hans.
Nog een foto gevonden op Sonar 2008 in Kòln.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Hans,

Dat is ook snel als je hem volgende week al verwacht.
Ben benieuwd, zie hem wel na de vakantie.
In ieder geval heb je weer iets aparts.
Zetten onze Typhoon wel weer even in de ijskast tot de winter.

groetjes,
Eric

hallo

ben nog op de kennel maar heb hem thuis nog ergens op video

groetjes raf

een nieuwe boot
ski box er bij.

dure hoby zo :D

maar dan kun je van de ski box mooi een ideale transport koffer maken voor deze boot

Back