Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
beste leden ik heb de volgende vraag
aan mijn balance stekker van mijn lader zit een andere kleuren volgorde dan de balance stekker aan mijn lipo kan ik deze gewoon gebruiken of moet ik een verloop halen zie foto voor meer duidelijkheid
volgens mij moet je niet naar de kleuren kijken . zegt uw lader niet als de balancer verkeerd aangesloten is ? bij mij zegt die dat . maar de kleuren staan ook niet op volgorde bij mij . (word niet in hetzelfde fabriek gemaakt )
kleuren zijn inderdaad niet zo belangrijk, er zijn ook balanceerstekkers met 6 zwarte en 1 rode draad. als de stekker past moet het gewoon lukken.
succes!
De fabrikant van het balancer kabeltje is niet de fabrikant van de accu. Plus = rood, min = zwart is standaard binnen elektrotechniek, daartussen is het totale anarchie. Als de verbindingen maar 'rechtdoor' lopen. Je kunt e.e.a. nog checken volgens het tooltje met de multimeter hier: R/C Calculations
Check ook de andere menu-items, handug voor e-volk. Favoriet maken?