Balancer/voedings vraag

• Topicstarter Topicstarter Chronoholic
  • Startdatum Startdatum
Ja hoor, die voeding kan het gemakkelijk aan. Het is een nogal trage lader bedoeld voor accu's van ongeveer 1000 mAh.

okee ik heb er ook een rhino 3s 1050 bij besteld dus dat moet kunnen?

Deze lader laad met 0,8A ... hij zal wel ietsje meer uit de voeding trekken, maar zeker geen 3A ,waarschijnlijk "iets" tussen de 1 en 1,2A, dus kan je er wel twee van die laders aanhangen .... ;-)

Input: 12~15v DC
charges at a rate of around 800mAh.

Dus ja, dikke overkil!
je 13.8V zit tussen de 12 en de 15 in, dus dat klopt. De lader laad met ongeveer 800mA (0.8Amp). Met wat verliezen zit je bij het laden van een 3S dan op een input van 1 amp max gok ik. Dus 3-5 amp is meer dan zat.
Prima voeding :)

Laatst bewerkt:
okee ik heb er ook een rhino 3s 1050 bij besteld dus dat moet kunnen?
Ook al hang je er een 3S 8000mAh accu aan dan gaat het nog (alleen duurt het laden dan minstens 10uur) de lader laad namelijk met een vast Ampèrage, dus met accu's van (veel) minder dan 800mAh kan je problemen verwachten .....

toevallig dat ik dat ding nog heb liggen, was van een ''bakkie'' wat ook in vrachtwagens etc. zit, kon ik hier thuis beetje ''breaky breaky'' roepen tegen truckchauffeurs haha

maar hartstikke bedankt allemaal, order is geplaatst. nu wachten op alle mooie onderdeeltjes die ik besteld heb!

Back