Banckert II

hallo iedereen,
aangezien sommige mensen het handig vonden om mijn verslag in een ander verslag "te duwen". is het hier het nieuwe verslag!
dit is mijn sleper die heb ik van de action, setsunakaede heeft al een paar varende modelletjes (RC)

nu had ik er een poosje terug ook eentje gekocht, deze ga ik ook helemaal RC maken. ik heb ook nog een banckert!, daarom wilde ik dit sleper(tje) gewoon laten dat houd in: dat ik hem alleen in andere kleuren spuit, en hem naar mijn inzicht maak!

Motor: ik heb de originele motor er uit gehaalt, en op een schroef as gezet. (alles moet wel in het mini) het motortje kun je vergelijken met een speed 100 (alvast bestaan die niet)

dit verslag zal niet dag na dag worden, omdat ik ook nog met de "echte" banckert bezig ben. ik hoop veel mensen enthousiast te maken voor dit bootje! ook hoop ik dat vele mij tips geven! negatief en positief als ik er maar van leer!

nu heb ik weer genoeg woorden getypt ;) daarom hier al vast wat foto's:

full
full

full

Groetjes van Paul

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er alweer mooi uit naamgenoot.

Maar denk je wel een beetje om al dat water in die badkuip, misschien er volgende keer er even zelf bij in gaan zitten. :D

Hoi Paul,

Leuk zo,n bootje!

Heb zelf ook zo,n ding een paar maand geleden gekocht, maak hem niet bestuurbaar, maar kan mooi mee als deklading op mijn Multipurpose vrachtschip Keizersborg, staat veel stoerder dan een stapel containers;)

Paar kleine aanpassingen, en je kunt er een Smit Nederland van maken, tenminste dat is wat ik van plan ben.

Jan

weer wat verder gegaan, dek geverft en de boeiing, onder het plakband, zit dat witte randje ;) vanavond een foto van hoe het geheel er bij staat...
nu even tijd om te drogen!
full

Paul

hier nog wat foto's, u zult wel denken die Paul bakt er niks van, tja het is met een penseeltje op 15 cm lengte dat is toch klein hoor! maar ik ben tevreden over het resultaat! nu de pet en mast oranje, en dan het elketrisch eens bestellen... ben er nog niet over uit wat het allemaal word (miniminiminiminiminiminiminimini)
voor mij €3.78 per 1000 liter.

Voordeel van zo'n kleine boot is dat je geen potten verf nodig hebt.

ach zeg dat wel maar een potje kost maar €1,50 en er is een half op van zwart dus dat is inderdaad goedkoop, zeeuwen zijn zuinig he hahah

full
full

full

bezig met de mast, onderste zwart bovenste oranje.
(van den akker berging!)

Paul

[edit] kijk harm nu kan je het zien! [/edit]
sorry dat het niet duidelijker is, vanavond met het oranje ziet u een echt foto!
full

Paul , die tegeltjes op de achtergrond zijn mooi scherp, maar dat ding op de voorgrond. .:p

Misschien een herkansing doen?

Back