Banckert

Discussie in 'Bouwverslagen - Schepen' gestart door marco.b, 22 dec 2012.

  1. marco.b

    marco.b

    Lid geworden:
    16 dec 2012
    Berichten:
    137
    Locatie:
    Utrecht
    Hallo allemaal, ik ben Marco en ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb een tijdje geleden samen met mijn opa een Banckert gekocht als bouwpakket. Ben toen begonnen en het vordert langzaam i.v.m school. Ik weet niet hoe ik foto's toevoeg aan mijn album. Zou iemand me dat willen uitleggen?

    groet Marco
     
  2. zuiderkruis

    zuiderkruis

    Lid geworden:
    7 sep 2008
    Berichten:
    1.534
    Locatie:
    Sommelsdijk
    Hallo Marco

    Leuke hobby om te doen en met hulp van opa gaat dat zeker goed komen
    Er staan genoeg verslagen van de banckert dus daar kan je heel wat info vandaan halen ,en weet je het niet vraag je het gewoon

    gr ,Jan
     
  3. marco.b

    marco.b

    Lid geworden:
    16 dec 2012
    Berichten:
    137
    Locatie:
    Utrecht
    Hallo, ik heb gisteravond de romp geverft en het is redelijk. Moet nog wel nog een keer. Daarna weer lekker verder met de opbouw. Foto's volgen nog.
     
  4. Wanus

    Wanus

    Lid geworden:
    24 mei 2012
    Berichten:
    32
    Locatie:
    Zevenhuizen
    Hallo Marco,

    Allereerst welkom op dit mooie forum.

    Kijk hier even voor instructies voor het uploaden van foto's.
     
  5. Paul Nieuwenhuijse

    Paul Nieuwenhuijse

    Lid geworden:
    25 jun 2012
    Berichten:
    2.751
    Locatie:
    Rilland (Zeeland)
    welkom aan boord!

    ik ben benieuwd naar de foto's

    groetjes Paul
    ps als je op mijn handtekening drukt dan zie je mijn banckert.
     
  6. MarcoB

    MarcoB

    Lid geworden:
    7 jan 2005
    Berichten:
    329
    Locatie:
    Voorst
    Ha Neefje.

    Hartelijk welkom, leuk dat je de bouw hier in een verslag gaat bijhouden. Ik ben benieuwd naar de foto's

    Groeten, MarcoB
     
  7. Mauricc03

    Mauricc03

    Lid geworden:
    7 aug 2007
    Berichten:
    380
    Locatie:
    Maassluis
    Ik heb er ook nog eentje liggen, al heeeel lang, heb alleen een nieuw dek en romp nodig.
    Iemand enig idee wat deze kost?

    Marco, succes, ik ga je bouw volgen!
     
  8. Ad Bakker

    Ad Bakker In Memoriam

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    9.124
    Locatie:
    Barendrecht (NL)
    Ik geloof niet dat Billing Boats rompen los te koop zijn, behalve natuurlijk tweedehands.
    Bij S.M.B. Rompen kost een 1:50 romp 40 € + 25,90 € verzendkosten. Die zijn wel het winterseizoen (tot 1 april) gesloten. Andere leveranciers ken ik niet, zo te zien heeft Flevoland deze romp niet.

    Groet,

    Ad Bakker
     
  9. marco.b

    marco.b

    Lid geworden:
    16 dec 2012
    Berichten:
    137
    Locatie:
    Utrecht
    hallo allemaal, ik heb een tijdje geleden al proevgevaren en dat is toen misgegaan. hij is gekapzeisd en stond heel even onder water want dat moment had ik haar al weer vast. Toen werkte de ontvanger niet meer, gelukkig had ik nog een oude liggen uit de Amsterdam.
    Ik heb die nieuwe voor een blazer gezet en zo laten liggen. Twee dagen later bekeken en geen zwarte plekken of schade te zien. zou er kans op opverleven zijn want het testen gaat moeilijk worden???

    Over een paar dagen zullen er foto's zijn, het forum moet eerst bijgewerkt worden voor ik foto's kan uploaden.

    groet Marco
     
  10. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.799
    Locatie:
    Flevoland
    Bij goed laten drogen kan de schade beperkt zijn gebleven tot de schrik. In dit topic worden algemene tips gegeven over varende schepen, en wordt ook het probleem van natte apparatuur aangestipt:

    <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
  11. marco.b

    marco.b

    Lid geworden:
    16 dec 2012
    Berichten:
    137
    Locatie:
    Utrecht
    Hallo iedereen, bedankt indoorvlieger, ik ga me er eens in verdiepen want het was een dure ontvanger(8 kanaals).
    Ik heb net de romp klaar en de waterlijn is eindelijk eens strak en recht, nu weer verder met de opbouw. Ik wil er verlichting in maken maar al die draatjes in de mast staat me nou ook weer niet zo aan. Is er iemand die weet hoe je dit niet al te moeilijk oplost?
    Is het mogelijk om een kleine rookgenerator in de schoorsteen te monteren want het heeft wel iets en lijkt me mooi. De foto's blijven een probleem, ik kan nog steeds geen foto's uploaden naar mijn foto album of ik moet wéér een nieuwe aanmaken en dan heb ik er vier. Weet iemand hoe dit komt of doe ik nu iets fout.

    groeten marco
     
  12. Paul Nieuwenhuijse

    Paul Nieuwenhuijse

    Lid geworden:
    25 jun 2012
    Berichten:
    2.751
    Locatie:
    Rilland (Zeeland)
    hey marco,
    ik heb de draadjes langs de mast naar beneden laten lopen. je kan het ook door de mast doen. maar bij de echte banckert zag je het ook zo.
    en de rookgenerator is mogelijk, maar je kan het maar 1x doen. goed of fout.

    ik ga even uit zoeken naar die foto's in je foto album. en probeer 1 voor 1 te uploaden, het gaat trager maar mischien lukt het!

    nogmaals:kijk in mijn topic "banckert afbouwen"
     
  13. marco.b

    marco.b

    Lid geworden:
    16 dec 2012
    Berichten:
    137
    Locatie:
    Utrecht
    Hallo Paul, het probleem is dat ik nergens iets zie staan DAT ik foto's naar mijn album kan uploaden. Ik had eerst te grote foto's maar dat is nu verholpen. Ik moet iets hebben dat staat; klik hier op foto's te uploaden; of iets dergelijks.

    groetjes Marco
     
  14. Paul Nieuwenhuijse

    Paul Nieuwenhuijse

    Lid geworden:
    25 jun 2012
    Berichten:
    2.751
    Locatie:
    Rilland (Zeeland)
    oke ik zal het proberen uit teleggen:

    log in op www.modelbouwforum.nl
    klik links op gebruikersinstellingen
    dan ga je links naar beneden: je ziet staan: onder het kopje MBF communutie
    Afbeeldingen en Foto albums
    daar klik je op.
    dan zie je je album
    klik daar op.
    dan staat er links van boven Uploaden.
    je pakt de bestanden van je computer (max 3 tegelijk)

    grtjes Paul
     
  15. marco.b

    marco.b

    Lid geworden:
    16 dec 2012
    Berichten:
    137
    Locatie:
    Utrecht
    Hey Paul, ik doe wat je zegt alleen wanneer ik op afbeeldingen en albums klik dan staat er;deze gebruiker heeft geen albums ter inzage, terweil ik er nu al 4 heb. En dan maak ik er een aan en zet er de verkleinde foto's in, druk op verzenden, nu staat tie bij laatst bijgewerkte albums maar als ik hem aanklik staan er geen foto's onder. Ik krijg de melding; ongeldige foto's, iets met JEPG of JPG ofso denk ik...

    groetjes marco
     
  16. marco.b

    marco.b

    Lid geworden:
    16 dec 2012
    Berichten:
    137
    Locatie:
    Utrecht
    nee hij doet het toch niet, maar als ik kijk bij het album staat er dat er drie foto's inzitten.
    En als ik dan aanklik bij invoegen voor foto's, is het helemaal leeg.
     
  17. Jarvin

    Jarvin

    Lid geworden:
    30 jan 2012
    Berichten:
    582
    Locatie:
    Arnhem
    Je hebt een PB, ik hoop dat, dat het probleem is!
     
  18. Ad Bakker

    Ad Bakker In Memoriam

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    9.124
    Locatie:
    Barendrecht (NL)
    Even in het Help forum kijken. Dan vind je dit bericht met alles over het plaatsen van foto's. Als je een forum album gaat gebruiken, dan is het voldoende om het filmpje aan het begin te bekijken.

    Groet,

    Ad Bakker
     
  19. marco.b

    marco.b

    Lid geworden:
    16 dec 2012
    Berichten:
    137
    Locatie:
    Utrecht
    bedankt voor het filmpje alleen nu heb ik een album aangemaakt en nu wil ik er foto's bij uploaden, hoe doe ik dit of moet ik voor elke drie foto's een album aanmaken, lijkt mij toch niet. Ik hoor van sommige dat er boven staat om foto's te uploaden maar dit is niet bij mij het geval.

    groet Marco
     
  20. Ad Bakker

    Ad Bakker In Memoriam

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    9.124
    Locatie:
    Barendrecht (NL)
    Nee, maar er is wel wat vreemds. Als ik naar je profiel kijk staan daar twee fotoalbums vermeld, "Banckert goed" van 24 december en "banckert" van 22 december. Maar de zijn beide zonder inhoud.
    Ik zou denk ik helemaal opnieuw beginnen. Allereerst de lege albums eruit gooien (als dat lukt:(), en dan helemaal volgens het filmpje een nieuw album aanmaken en foto's daarnaar uploaden. Vergeet niet na het uploaden de resultaten op te slaan/te bevestigen.

    Groet,

    Ad Bakker
     

Deel Deze Pagina