Band Of Brothers

• Topicstarter Topicstarter nickv1
  • Startdatum Startdatum
N

nickv1

Guest
Beste mensen

Zoals ik ook al op andere forum's heb gepost(mischien gezien)
Gaat het over de mensen van de serie van Band Of Brothers.

Ik wil graag samen met iemand anders een klein projectje opstarten.

Ik wil dan met iemand anders uit mijn omgeving(zuid-holland,Pijnacker of mogenlijkheid hierheen te komen)een aantal figuren te maken zoals de mensen uit de 2e wereld oorlog eruit zagen.

Ik sta in contact met een grote groep mensen van onderandere uit de serie Band Of Brothers.
Ik was zeer onder de indruk na al die verhalen en wilde toch graag iets terug doen.
Bij een andere veteraan zag ik een bronze beeld staan en dat was ongeveer 1:16(wat ik ook zou willen doen dan) en zag er geweldig uit.

Zodoende kwam ik op het idee om het met iemand anders te maken, aangezien ik niet zo geweldig ben met het uitlichten van de lijntjes(bepaalde naam maar vergeten :P ) en met financie.

Ik weet wanneer er 2 veteranen naar nederland komen(William "Wild Bill"Guarnere en Edward "Babe"Heffron) en zou dan de eerste 2 willen overhandigen.
Als alles verloopt zoals het zou moeten zal ik deze mensen er op de hoogte stellen zodat ze iets kunnen verw8ten.

Ik personelijk vind het een goed idee voral na wat ik heb gehoord wat deze mensen hebben moeten doorstaan om ons te bevrijden, de meeste beseffen niet dat ze vrienden en familie hier hebben zien sterven omdat er al 2 generaties zonder wereld oorlog leven en dat niet zo snel beseffen.

Ik hoop dat iemand me hierheen kan en wilt helpen
Nick

heb net het aderes van Ronald Speirs ontvangen
Super blij :lol: :D

Back