Banden en velgen

Heeft iemand énig idee hoe ik fabrieksaf-verlijmde banden van m'n velgen afkrijg?? Het gaat om originele Kyosho velgen die van Kyosho uit gelijmd..ik krijg de band er zeer slecht af en zou hier toch écht graag nieuwe bandjes omheen willen leggen!

Ik weet niet of het hier juist staat? Of dat het bij brandstof auto's moet staan.. (worden banden voor elektro ook gelijmd?)

willywuyts zei:
Roelof bedoeld VELGEN die amper iets kosten.

Ok. Te snel gelezen..maar dan nog..losse banden+losse velgen is ook redelijk aan de prijs. Daarom losse banden op bestaande velgen. Maar dan moet ik wel de lijm los krijgen.. En ik denk dat ik zonder lijm niet kan rijden omdat me dan de banden van de velg afrollen..

..met een beetje pech lost je velg ook op!
Of is er geen stevigheid meer in, of is hij juist heel broos.

Al persoonlijk meegemaakt....

Dat ook nog eens, maar als je de luxe hebt van een vriendin, die vervolgens ook nog eens haar nageltjes "verft", dan zou dat "aankoopbedrag" nog wel eens kunnen dalen :P

bij serpent velgen alvast geen enkel probleem hoor.
En of aceton nu zo duur is... een litertje daar doe je wel een behoorlijk aantal velgjes mee.
De vraag was, hoe krijg ik de bandjes eraf, en dat lukt perfect met aceton.
Als je van die bling bling velgjes hebt, kan dat misschien wel eens fout lopen, in dat geval gooi je ze idd beter direct in de vuilbak, of moet je beginnen met een kookcursus :-)

Back