Banden en velgen

• Topicstarter Topicstarter Boerkuh Dimi
  • Startdatum Startdatum
B

Boerkuh Dimi

Guest
Yu allemaal,

Ik ben op zoek naar 2 Banden met velg voor op mijn truck vooraan, Hierbij bedoel ik deze die breder zijn dan de standaard. Ook zoek ik 6 banden voor mijn trailer die ik ga bouwen. De velgen voor de trailer draai ik zelf op de draaibank.

88a6_1.JPG

Kan iemand mij zeggen waar ik dit alles het goedkoopst kan vinden. Ik heb slechts een budget van rond de 50 euro.

greetz Dimi

Hallo (dan)
Verkerk is toch wat duur, weet er niemand waar ik namaak kan bestellen of goedkoper, Voor de trailer mogen het ook tweedehands banden zijn hoor.

grtz

Yu allemaal,

Ik ben op zoek naar 2 Banden met velg voor op mijn truck vooraan, Hierbij bedoel ik deze die breder zijn dan de standaard. Ook zoek ik 6 banden voor mijn trailer die ik ga bouwen. De velgen voor de trailer draai ik zelf op de draaibank.

88a6_1.JPG

Kan iemand mij zeggen waar ik dit alles het goedkoopst kan vinden. Ik heb slechts een budget van rond de 50 euro.

greetz Dimi

Hoi Dimi,

Kijk hier eens voor de velgen de banden.

Der Getriebedoktor

de banden en velgen kan je vinden onder het hoofdstuk "Zubehör"

Voor betaling is bij deze site Paypal mogelijk.:)

thx, daar zijn de velgen inderdaag iets goedkoper, de banden denk ik da ik ook al een oplossing heb gevonden maar ik ga het eerst nog een uitzoeken. Ik hou jullie op de hoogte.

grtz

Carson verkoopt ze ook los.
Maar ze blijven helaas overal ''te'' duur.

Want ik zou ze ook wel graag willen van Verkerk met MICHELIN opdruk..
Zou me 2x een LZV kosten van elk 1x 14 buitenbanden breed 2x buitenband normaal.
Daarbij komen dan ook nog eens totaal 8 brede velgen bij..
Reken maar uit wat zo iets moois gaat kosten :O

Nee.. voormij gewoon ''normale'' bandjes..

Een andere tip :

MONTSCHIPU.. is een duister op ebay, die verkoopt brede banden voor ik dacht 3,50 p/stuk.
Leuke prijs...
Kan je gewoon om je normale velgen doen..
Past goed, zit goed, staat goed :)

Heb dit bij mijn LZV 2 ook gedaan.

Back