Banden van Conrad?

Hallo, ik ben nieuw hier. Althans, dit is mijn eerste post. Ik heb mijzelf een FW05T+ cadeau gedaan! (Toch wel lief van mezelf..)
Nu ben ik opzoek naar een setje reserve banden aangezien de originele het binnenkort gaan begeven. Nu is mijn vraag: er staat bij Conrad verschillende banden te koop. Ik begrijp alleen niet goed of de binnen- en buitendiameter van belang is? Breedte past (26mm), alleen begrijp ik de rest niet zo goed.

Is zoiets bijv. goed te doen? Bestelnummer 229603-89

http://www.order.conrad.com/jpeg-h/CE/2000_2999/2200/2290/2296/229603_BB_00_FB.EPS.jpg

Deze moeten over mijn originele velgjes heen..of is het misschien verstandiger om een complete set velgen te kopen?
Bestelnummer: 229594-89

http://www.order.conrad.com/jpeg-h/CE/2000_2999/2200/2290/2295/229594_LB_00_FB.EPS.jpg

BvD!

(De zoekfunctie heb ik al gebruikt..en niet alleen voor banden :!:

dat laatste setje is leuk, maar je kan ook zo'n set kopen met profiel banden, goedkoop!!! (velgen+banden, en verlijmd!), de profielbanden hebben en redelijke grip op tapijt.
let wel, ze slijten wel iets sneller dan duurdere banden, maar das eigenlijk ook wel logisch.

Dat tweede setje heb ik ook eens geprobeerd maar waren binnen no-time versleten en de bandjes zou ik nog geen € 2,50 voor over hebben. Ik vermoed dat het eerste setje gelijk is aan carson bandjes die onder de auto van mijn zoontje zitten en die voldoen tot nu uitstekend en hebben veel meer stevigheid dan de tweede waar de inlay vrijwel geen nut heeft.

Alle waar naar zijn geld.

Maar ik vraag me af of die profielbandjes (boven, zonder velg) wel passen op mijn originele velgen?

Die onder staan (mét velg) hebben sterke vergelijkenissen met de originele velgen en bandjes (ik geloof zelfs dat het dezelfde zijn). Deze bandjes zijn binnen no-time kaal idd..

Of de losse bandjes op je velgen passen weet ik niet al lijkt mij dat als de afmetingen niet te ver afwijken het moet passen maar probeer anders eens bijv. art. nr. 229427 - 89 velgen compleet met banden van hetzelfde merk (Ansmann, Carson?).

Back