banden van de velg met nagellak remover zonder aceton?

ik heb al heel wat gehoord en gelezen over banden van de velg af halen met aceton
sommigen zeggen dat de band een beetje vervormt of zachter wordt, of dat de inserts naar de (...) gaan.
soms gaat zelfs de velg krom.?
is het veiliger om met nagellak remover zonder aceton erin dit te doen?
ik wil in ieder geval mijn banden en inserts heel laten, het liefst de velgen natuurlijk ook.
-Lord

hallo
gewoon in een emmer/bak met heet water met afwasmiddel leggen en meestal komen de banden los van de velg,
als ze met secondenlijm zijn verlijmt,
mvg markioo

Er is me vandaag verteld dat je deze prima kunt los koken in een pan met kokend water.
Nog niet geprobeerd overigens. Misschien dat iemand anders dit kan bevestigen?

wat ik nu probeer is om telkens de randen in te smeren met acetonloze nagellak remover en het begint al aardig te werken. het gaat alleen heel l a n g z a a m maar alles blijft heel.

ik heb trouwens geprobeerd om boven aceton te laten dampen maar dat hielp niet. is het misschien met een ander soort lijm gelijmd? het zijn de standaard wielen voor de thundertiger mta-4

Je moet je velgen zo en zo niet in de nagellak verwijderaar leggen zonder aceton. Mijn velgen waren helemaal zacht geworden. Nu na een paar dagen heb ik er allemaal barsten in zitten:puppydogeyes: Moet dus nu naar andere velgen kijken:(

Back