Banden voor op straat

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen en wat ik nodig heb dus daarom maar even de vraag hier.

Ik heb nog een set velgen over (kreeg 2 setjes bij mijn TT-02) en nu wil ik daar graag banden voor kopen. Welke banden (maat ed.) heb ik nodig voor op straat?

Is er misschien een webwinkel waar je ze voor leuke prijzen kunt aanschaffen?

Laatst bewerkt:
Ik zou een setje Sorex nemen, kan 30, 32 of zelfs 36 is perfect voor op straat. Die zijn meestal gelijmt op dishvelgen maar die slingeren minder snel dan spaakvelgen en scheelt je lijmen.
Ik haal die banden bij PkRacing.

De bandjes die HPI levert op de RS4 evo 3 zijn ook leuk voor op straat , slijten niet heel snel en geven een behoorlijke hoeveelheid grip. Zitten standaard op spaakvelgjes en zijn in verschillende spaakdesigns te krijgen als het goed is.

Is er niets los te krijgen dan wat ik op de extra velgen kan lijmen? Zie wel het e.e.a. staan op verschillende sites maar kom er niet zo goed uit of ze geschikt zijn voor op straat. Zijn inlays ook handig om er bij te nemen?

Deze banden zullen wel heel wat minder grip geven dan een Sorex of andere slick band..
Als je belang hebt heb ik nog wel 2 setjes nieuwe Sorex in de verpakking, dus allen 4 banden, kun je zelf insert en velg erbij kiezen. Laat maar horen als je belang hebt via PB.

Back