Bandenlijm apparaat

Hey allemaal,

Heeft iemand ervaring met zo'n banden lijm apparaat?
Heb namelijk teveel ervaring met lijm op me vingers :hammer:

220382_AB_00_FB.EPS.jpg

Bestaan er nog andere van dit soort?
Kon namelijk alleen deze van Carson vinden

Thnx alvast,

Tamiyabastard :cool:

bestaat er geen apparaat om je lijmtube te bedienen en een apparaat om bovenstaand apparaat te bevestigen aan je tafelapparaat?
Ik heb één hand en kan al mijn banden goed verlijmen zonder lijm aan de vingers. Kom nu toch...

bestaat er geen apparaat om je lijmtube te bedienen en een apparaat om bovenstaand apparaat te bevestigen aan je tafelapparaat?
Ik heb een hand en kan al mijn banden goed verlijmen zonder lijm aan de vingers. Kom nu toch...

We kunnen natuurlijk niet allemaal zo goed zijn als jou he?
Wil het gewoon netjes doen.
Iemand die mij wel normaal antwoord kan geven?

Posted via Mobile Device

Laatst bewerkt:
zoiets kan je natuurlijk vrij simple zelf maken met hout,draadend en vleugelmoertjes.
Hoef je het ook niet vast te houden met de kans dat je hand wegschiet en de lijm in je ogen spat.

groetjes

Voor de 1:5 heb ik een speciaal bandenlijm apparataat.Dus als je nog lijmen wilt Sco...

hihi , ja dat geloof ik met die berg banden die jij hebt dan moet je wel een kwikfit opstelling thuis hebben hihihihihi.

Maar inderdaad , een beetje netjes lijmen is ook niet mis.
Die 2e hands onroad bandjes die ik had aangeschaft die waren lelijk gelijmt ,ik geloof door een blinde :confused:

hoe ziet die van jou er eigenlijk uit , heb je toevallig een plaatje online.

groetjes scott

nee geen plaatje online maar neem hem de volgende keer wel mee. Het is een handig apparaatje. voor 1:10 heb ik er ook een maar daar moet je mee uitkijken want de lijm plakt steeds aan de bovenkant.

Back