bandit a-arms front en rear

Hey,

is ik weer met een interessant vraagje.

ik ben nu een tijdje aan het zoeken geweest naar hopups voor een bandit. De traxxas armen ben ik geen fan van aangezien ik die bij mijn rusty 2 keer naar de zevende hemel heb gereden in een te korte tijd.

is er een bedrijf waar ik kan kijken voor armen. ik verneem dat jullie niet zo happig zijn op integy, maar geldt dat dus ook voor de armen?

thnx voor het weten... of antwoorden of zo.

er zullen nog wel meer van dit soort vragen komen aangezien het mijn eerste project is waar ik nu mee bezig ben.

thnx.

hele gave armen, maar alleen achter. Is er nergens waar ik een complete set kan kopen? zowel voor als achter? ebay weet me er al niet veel van te vertellen en allemaal zijn ze of voor of achter te koop.. maar nooit samen...

nouja je kan altijd voor een rustler rear a-arms voor en achter gaan wat ook wel bekendstaat als de "Jang Widemod" levert naar het schijnt een veel stabielere wegligging op levert... Ziet je auto er wel een eindje anders uit... Of je kan voor slash voor armen gaan, ziet er wel anders uit maar dan heb je wel een toffe buggy met opties...

De traxxas armen ben ik geen fan van aangezien ik die bij mijn rusty 2 keer naar de zevende hemel heb gereden in een te korte tijd.

Dit heeft een reden denk ik...... sterkere draagarmen van bv. aluminium lijken een zegen maar als je de gewone snel kapot rijdt zal je met alu delen weer andere delen kapot of krom rijden.....

:mrgreen:

ik heb mijn foto al een paar keer geplaatst dus zal het dit keer niet doen.
Maar voor mij GEEN alu draagarmen meer.

Kijk... dit zijn de betere tips :D

Maar als ik het goed begrijp hebben die slash armen wel een leuk effect. Ik wil namelijk voorkomen dat het een veredelde rustler wordt.

Heeft iemand een foto hiervan of zoiets?

Moeilijk inderdaad met zon Bandit... Ik zou zoiezo de Front A-Arms van RPM voor de bandit kopen RPM 80492. Voor achter zou ik het ook niet weten.
Zoiezo geen ALU voor je armen aangezien die erg harde klappen krijgen als je schock's op hun einde zitten mogen de arms de klappen vangen. Dus je zal alu armen buigen, en dat wil je zeker niet. Dan zou ik gewoon 5 setje originele achter armen kopen desnoods...
Maar feitelijk hoeft een bandit ook geen super armen te hebben, aangezien de wagen zoiezo niet gemaakt is om mee te jumpen. Alleen wat track te rijden... Wil je jumpen ben je met een bandit niet aan het goede adres :p

Moeilijk inderdaad met zon Bandit... Ik zou zoiezo de Front A-Arms van RPM voor de bandit kopen RPM 80492. Voor achter zou ik het ook niet weten.
Zoiezo geen ALU voor je armen aangezien die erg harde klappen krijgen als je schock's op hun einde zitten mogen de arms de klappen vangen. Dus je zal alu armen buigen, en dat wil je zeker niet. Dan zou ik gewoon 5 setje originele achter armen kopen desnoods...
Maar feitelijk hoeft een bandit ook geen super armen te hebben, aangezien de wagen zoiezo niet gemaakt is om mee te jumpen. Alleen wat track te rijden... Wil je jumpen ben je met een bandit niet aan het goede adres :p

ik denk dat ik als ik dit allemaal heb uitgezocht en nu ik zo ver ben dat ik bijna de armen mag gaan bestellen, uiteindelijk ga voor een halve rustler. Deze armen staan iets wijder uit elkaar, maar wel keuze genoeg uit armen en hij blijkt ook fijner op de weg te liggen. Aangezien ik dan ook de max snelheid uit dat ding wil zuigen mag er me tmijn rijstijl ook wel wat ligging aanwezig zijn hahaha...

Back