Bandit body op rustler

• Topicstarter Topicstarter dennisemaar
  • Startdatum Startdatum
D

dennisemaar

Guest
Heej,

Ik wil graag een originele traxxas bandit body op mijn traxxas rustler vxl zetten.

Is dit mogelijk, ik heb gezien dat ik voor iets eraf kan halen, dit is nodig zodat de bandit body ertussen kan. Maar zijn er verder nog aanpassingen nodig zodat hij erop past.

Ik kan hem niet nieuw vinden, maar wat kost een bandit body nieuw, en wat zou ik er tweedehands aan uit mogen geven?

Oké, de vraag had ik gesteld omdat ik de volgende advertentie op marktplaats had gevonden.

Marktplaats.nl > Traxxas Bandit body - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw en Speelgoed | Radiografisch

Wat kan ik in dit geval beter doen, die van marktplaats voor 22,50 inclusief verzendkosten, of die link van jou.

simpel, zet je opties op een rijtje:
- marktplaats 22.5 euro, body kleine gebruikers sporen. 2e hands laten verzenden van particulier, altijd een zeker risico

- modelsport voor 40 euro, splinternieuw maar bijna dubbel zo duur.

Ik betwijfel of dit je effectief vooruit helpt dit "advies" want hier kon je toch zelf over nadenken he? :rolleyes:

27,30 :) maar dan zonder verzendkosten.

denk trouwens dat de Bandit body handiger is voor in de winter, komt er niet zoveel crap onder de kap. scheelt een bult schoonmaakwerk.

Ik weet nog niet, ik heb nog nooit iets uit het buitenland besteld, dus ik weet niet of ik dit wel ga doen.

Daarom had ik die advertentie van marktplaats gepakt, maar ik vraag me af of deze 22,50 waard is, inclusief verzendkosten.

Edit:

Ik zie net dat de onderstaande wel uit nederland is, maar die is niet volledig gespoten, en ik wil wel een bandit body kopen die volledig gespoten is.

Body, Bandit, Prographix (Repl -

Hoe wil je dat doen, 1 kleur toevoegen, ik heb hier airbrush setje staan maar heb erg weinig ervaring.

Bedoel je dat ik gewoon de lak die er al opzit afplak, en dan ga spuiten, want ik gebruik altijd schilderstape voor het afplakken, maar weet niet of dit dan wel gaat werken.

Deze body is juist zo gemaakt ( met die graphics ) dat je om een leuk effect te krijgen alleen 1 kleur erover hoeft te spuiten.
Dus kap wassen van binnen, laten drogen, en dan pak je een kleur en maak je m egaal die kleur . vind zelf een spuitbus erg makkelijk en je kan met 1 spuitbus makkelijk 2 kappen doen van die grootte.

Oké dus die verf die blijft gewoon zitten, en als je gewoon op de binnenkant spuit blijf je de laag die er al op zit gewoon zien?

Maarja, heb je misschien ook nog suggesties, want ik zag bijvoorbeeld ook een rustler kap op de zelfde site.

jij wou een bandit kap ( wat ik niet begrijp, in mijn ogen zijn die foei lelijk )
Je kan gewoon een kale body kopen voor de rustler en kan je ermee doen wat jezelf wil ( dan zitten die graphics er niet op )
Body Clear: Rustler Vxl [TRA3714] - $28.60 : Liquid RC, No bull world-wide shipping

Dit is mijn oude rustler met zelf gespoten kap
P1050018.jpg

En hier dezelfde met een oude bandit kap
P1030828.jpg

En deze is van een maat van me geweest

DSC09886.jpg

Je moet gewoon zelf bedenken wat je het mooist vind, dat kunnen wij niet voor je verzinnen ;)

Ik vind de bandit nou ook niet echt de mooiste kap, maar ik liet een maat van mij dat boekje zien van traxxas, en die vond de bandit ook wel wat hebben.

Dus ik denk, kijken of ik die kap ook op mijn rustler kan krijgen, zodat ik als het ware 2 auto's heb.

Maar waar kan ik vinden hoe je met airbrush je kap goed kan spuiten, want ik vraag me heel erg af hoe ze dat doen, en kan zelf niks vinden.

En met wat voor verf kan ik dit doen, want ik haal de laatste tijd altijd potjes met revell verf op waterbasis, is dit geschikt om een rustler kap mee te spuiten, en blijft dit zitten als ik hiermee door de regen ga rijden?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back