Barneveld en omgeving

brand_vlieg

verslagschrijvers
Modelvliegclub Valleivliegers geeft voor Barneveld en de omgeving van maandag tot en met zaterdag, zolang het licht is, gelegenheid om in Clubverband te vliegen met elektro-modellen. Zie voor verdere gegevens Wie zijn wij.
Wegens verhuizing en andere omstandigheden hebben een paar leden bedankt als lid, lid worden is bij ons mogelijk, we hebben geen ledenstop.

Laatst bewerkt:
Ledental schommelt tussen de 10 en de 20.
De contributie moeten we voor dit jaar nog vaststellen, het was vorig jaar:

Lid € 65,- + € 7,50 inschrijfgeld (eenmalig)
Jeugdlid € 37,50 + € 7,50 inschrijfgeld (eenmalig)

Hey Teus.
Misschien een keertje een e sleepmeeting organiseren dan heb je gelijk wat bekendheid.

verstuurd met mijn smartphone

Oke je zoon zei dat het 100 meter was.
Als je het leuk vind wil ik bij gezondheid deze zomer wel een keertje komen vliegen.
Als mijn maat ook zin heb kunnen kijken of het mogelijk is.
Accomodatie heb je voor een wat sobere e meeting niet nodig.
Mijn vrouw en dochter kan ik niet mee nemen want bij auto ligt dan vol.
Maar ik dwaal af.

verstuurd met mijn smartphone

zo de eerste ledenvergadering mee gemaakt ging perfect

en nu nog nieuwe leden winnen de vereniging moet nog groeien
we hebben natuurlijk net als iedereen de mooiste plek en het aller mooiste veld
en net als overal de gezelligste leden natuurlijk en de kisten waar we mee
vliegen daar kunnen ze in WK schaalvliegen nog niet tegen op natuurlijk

dus nieuwe leden meld je maar vast aan niet allemaal tegelijk natuurlijk

groet Henk :bye:

Als je het leuk vind wil ik bij gezondheid deze zomer wel een keertje komen vliegen.
Als mijn maat ook zin heb kunnen kijken of het mogelijk is.
Accomodatie heb je voor een wat sobere e meeting niet nodig.

Tijdens de ledenvergadering is je bericht ook aan de orde geweest. Ons veld is een gedeelte van een groot grasland, zonder verdere afzetting, daar gebruik van maken om te slepen, als het gras er net af is, kan wel.

zo eff wezen vliegen met T-rex 450 buurt onveilig gemaakt
alle kippen lagen op de grond met de poten in de oren
ja kan niet zo goed vliegen

gr henk

Hey Teus.

Lijkt me leuk ben nu nog met m'n zolder betimmering bezig.
Maar als het weer lekker weertje (lees droger en meer thermiek) begint te worden hopen we zeker een keer te komen.

Hoi Teus,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een leuke vliegclub bij mij in de buurt.
Barneveld is voor mij, als inwoner van de gemeente Putten, een heel goede optie.

Nu kan ik hier op eigen terrein (buitengebied Nijkerk/Putten) heel goed vliegen met kleinere vliegers en heli's, maar voor het clubgebeuren zoek ik dus nog een gezellige club in mijn omgeving.

Voor mij is het echter juist van belang om op de zondag te kunnen vliegen omdat de zaterdag de dag is om allerhande klussen op, in en rond ons huis te kunnen doen.

Indien er ook een mogelijkheid is om zondags van de hobby te kunnen genieten wil ik heel graag eens lans komen.

Hoi Erwin,

Wegens principe van eigenaar en omwonenden is de zondag uitgesloten. Dit heb ik in mijn eerste bericht al aangegeven.
Je bent van maandag tot en met zaterdag de gehele dagen hartelijk welkom.

Zaterdag waren we met 4 leden op het veld om te vliegen. Na deze lange gedwongen rust hadden we wel last van opstart problemen door ongewoonte.
Het veld begint iets minder nat te worden, maar de laarzen waren nog wel nodig. De auto's hebben we op het pad van gebroken puin laten staan.

Back