batterij airblade

• Topicstarter Topicstarter briekn
  • Startdatum Startdatum
B

briekn

Guest
Hallo
ik heb nog een vraagje ivbm mijn batterij van mijn airblade eindelijk ook
voor batterijen in het algemeen.Kan het kwaad als je een tijd je batterij opgeladen laat liggen.
heb ze een tijdje geleden opgeladen maar omdat het nog altijd het weer niet geweest is om te vliegen
heb ik ze nog niet kunnen leeg vliegen.Heb ook geen lader die kan ontladen .groetjes

ik persoonlijk denk niet dat dit kwaad kan wel heb ik een vraag die jij mischien atwoord op weet:kan het kwaad om de accu 15 minuten op te laden?.??
want men motor draait alleen op max snelheid als batterij vol is en om op te stijgen is dat wel handig dus jah.....

Hey sven

denk wel dat het beter is om de volle 2 uur te laden als je met de bijgeleverde muurlader
laad door dat je zelf zegt dat je toestel maar om max toerental draait als de batt helemaal is volgeladen.
ofwel heb je ook max vermogen bij het starten als je maar 15 min laad maar gaat het toestel veel minder lang vliegen.heb jij je airblade al kunnen invliegen?en hoe waren de ervaringen?sorry dat ik je niet helemaal heb kunnen helpen met je vraag
maar op die vraag zullen er beslist nog wel reacties komen van meer ervaren piloten dan ik.groetjes.thx voor je reactie op mijn vraagje.

Hey sven

denk wel dat het beter is om de volle 2 uur te laden als je met de bijgeleverde muurlader
laad door dat je zelf zegt dat je toestel maar om max toerental draait als de batt helemaal is volgeladen.
ofwel heb je ook max vermogen bij het starten als je maar 15 min laad maar gaat het toestel veel minder lang vliegen.heb jij je airblade al kunnen invliegen?en hoe waren de ervaringen?sorry dat ik je niet helemaal heb kunnen helpen met je vraag
maar op die vraag zullen er beslist nog wel reacties komen van meer ervaren piloten dan ik.groetjes.thx voor je reactie op mijn vraagje.

neen nog niet echt kunenn invliegen wel geprobeerd,1e ervaring is wel goed hoor majah het weer zat niet mee en het was op een gewoon grasveld...

van het weekend eens in een club gaan zien om aan te sluiten(maar het weer zit weer tege en volgende week examens dit is echt shit man!):)
ma is da ni belachelijk een batterij dat 3/4 vol is nog eens 2 uur opladen?!

Denk dat ik je vraag verkeerd begrepen hebt sven.het is dus gewoon je batt een kwartier bijladen.denk wel dat dit geen kwaad kan hoor.zou niet weten waarom.tis inderdaad balen altijd met dit rotweertje hier.mischien moet ik wel van hobby veranderen of weer met mijn mini helis indoor gaan vliegen bij mijn vorige club.we zullen zien.groetjes

heb de oplossing gevonden om mijn batt te ontlade.gewoon vrij simpel 2 draadjes aan een
speed 400 motortje gesoldeerd en de batt zo laten leegdraaien .vrij simpel he.hoe dat ik daar niet eerder ben opgekomen

Back