baya champ

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Anonymous, 15 sep 2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    hallo

    ik heb een vraagje .
    Ik wil een offroad hallen maar weet nog niet zekker welke auto ik moet halen

    De baya champ vinde ik wel vet maar kan die ook wel tegen een stootje

    en kun bij conrad ook een nitro offroad kopen voor onder de 200 euro of niet .


    ik wacht op jullie reacties
     
  2. casper

    casper Guest

    baya champ is wel stevig, hang ervan af hoe je ermee omgaat ;)

    een nitro auto ofroad onder de 200 is er vast wel, maar dan ben je er nog niet, zender €70 brandstof €niet goedkoop en brandstof is minder makkelijk voor de beginner. lees je goed in op het onderwerp, lees de diverse threads in het forum, dan moet je wel een keus kunnen maken:)
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    zender en zo heb ik al
    maar kan je met die baya champ ook sprongen maken van een meter ofzo
    dat er niet meteen wat breekt
     
  4. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    dat ziou ik maar niet proberen met een baja champ is ie toch wat te plastic voor denk ik en heeft ie veelste korte veerweg voor. Het is meer een offroad auto om echt offroad te rijden en niet om mee te springen.

    vraag het anders aan Skeighter die heeft ook een baja Champ..... misschien heeft hij al ondervonden wat wel en niet kan met dat chassis.
     
  5. marvin

    marvin Guest

    conrad had laatst een 1:8 carson mudmaster voor 199 eurie, ik vond dat heeel wijnig, en ik heb er goeie ervaringen mee :lol:
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Beetje Off-Topic :S?
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Het springen gaat best als het maar niet te hoog is of je moet andere veren gaan kopen maar dan stuitert hij erg. Zoals het nu gaat met mijn autootje is het over een heuvel springen vet maar met landen hoor je een aardige klap van de onderkant van het chassis wat op de grond klapt. Dat is wel jammer. Ik heb er nu wel een snellere motor in (17 turns) en dat gaat echt lekker. :D
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    en trucks van elecktro dan zijn die best goed en gaan ze ook snel dan
     
  9. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Je heb de E-maxx van traxxas en die schijnt best hard te gaan maar die heeft dan ook altijd 2 accupacks nodig om te rijden.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    En 2 motoren ;)
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    hahaha
    ja dat is wel zo maar ik had het over onder de 200
    euro en niet 400+ voor een e maxx

    maar toch beddankt zijn er niet meer
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Wat zoek je dan? Een buggy/truck enz
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    gewoon iets wat offroad is een ook tegen een stootje kan
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Wil je er wedstrijden mee rijden of gewoon voor een beetje mee te crossen?
     
  15. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Ik denk dat er niet veel auto's zijn die offroad kunnen rijden en tegen een stootje kunnen. zeker als je er 1 onder de 200 wil dan ben je denk ik erg veel geld kwijt aan nieuwe onderdelen die door sprogen kapot gaan.

    Vooral de auto's onder de 200 gebruiken alleen plastic en dat heeft toch de neiging om hard te worden na verloop van tijd en te gaan scheuren.(dat gaat sneller als je er nog is mee gaat springen). De duurdere modelen hebben hun plastic onderdelen vaak verstevigd met glasvezel..........

    Maar kijk is rond bij wat modelbouw zaken. of kijk is naar de HPI RS4 Elektro MT die kan wel aardig wat hebben en is wel iets duurder is iets van 250 euro zonder motor en zonder regelaar. Ik denk dat je met die wel wat sprongen kan maken en heb je ook nog een stevige auto......... http://www.hpiracing.com/kits/mt/mt-m.htm
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    ik wil er eigenlijk gewoon een beetje mee crossen daarom wail ik er niet zo veel aan uitgeven
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

  18. Guest

    Guest Guest

    zo bijna een meter
    8O
    [​IMG]
     
  19. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    waar slaat dat nou weer op :S
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja..? Het gaat over een Baja Champ :S
     

Deel Deze Pagina