Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helmuteke, waar heb je die 11" props gehaald ? Die zou ik ook wel willen want dat is het maximum wat ik op mijn hexa kan gebruiken. Nu heb ik 10" props, maar als ik eens nareken zouden 11" props mij toch wel wat meer vermogen geven.
Ik heb er 6 in gebruik op een Y6. Ik ben er niet kapot van. Een beetje erg goedkope kwaliteit. Borgschroeven lopen los, motoren lopen allemaal verschillend. Ik zal ze zelf niet meer kopen.
Ik heb ook de 2830 1000kV van RCTimer 2830-11 1000KV Outrunner Brushless Motor Free Mounts - A2830 Series - RCTimer Online R/C Hobby Store: op eenzelfde Y6 frame. Met New Type 2830 Motor mounts MA-02 - Motor Adapter - RCTimer Online R/C Hobby Store: om de prop vast te zetten. Daar zijn er nu een 20-tal motoren bij ons op de club van in gebruik. Met een 10x4.5 APC performen die uitstekend. Geen klachten tot op heden.
Tiger , moeilijk aan te geraken . Heb mail gestuurd en verwijzen me naar franse site waar ze nie op staan.
Die dat willy voorstelt zie ik zitten , maar zit met 11 props ipv 10 , wat zou dit doen
Is van dezelfde familie
2830-14 750KV With 50cm Cable Outrunner Brushless Motor Free Mounts - A2830 Series - RCTimer Online R/C Hobby Store:
Ik denk eerder dat die er niet bij zit .
Mvg Johan
Kijk eens hier ;-)
Multirotor
Net de MT2814 toegekregen en heel blij ermee. Snelle levering en goeie prijs. Best nog een mailtje apart zenden naar de zaak.
De motoren zelf zijn heel degelijk.