beastX : setuppunt "J"

Ik heb mijn stuurstangen aan de swashservo's twee gaatjes naar binnen verplaatst, zit nu net in de blauwe zone bij 6° rol. :p

Allemaal bedankt voor jullie hulp he, lang leve het forum ;)

feyheh

heb nog een vraagje : voor een schaalheli zijn de uitslagen natuurlijk veeeeeel te groot en te heftig, mag (of moet) ik mijn uitslagen reduceren in m'n zender of in de BeastX ? De pitchcurve en expo mogen gewijzigd worden in de zender, maar mag dat ook voor de uitslagen ?

thx,
Ronny

Laatst bewerkt:
Gaat meer om dit idee;
hn6048b.jpg

heb nog een vraagje : voor een schaalheli zijn de uitslagen natuurlijk veeeeeel te groot en te heftig, mag (of moet) ik mijn uitslagen reduceren in m'n zender of in de BeastX ? De pitchcurve en expo mogen gewijzigd worden in de zender, maar mag dat ook voor de uitslagen ?

Je kan in de beastx enkele voorgeprogrameerde vliegmodes kiezen en één daarvan is transmitter. Je kan beste deze modus kiezen. Dan kan je nadat alles ingesteld is, je expo & atv instellen via de zender.

Mvg,
Niki

Je kan in de beastx enkele voorgeprogrameerde vliegmodes kiezen en één daarvan is transmitter. Je kan beste deze modus kiezen. Dan kan je nadat alles ingesteld is, je expo & atv instellen via de zender.

LEt dus op niet ATV , maar roll/flip rates met DUAL RATE in stellen !!!

Dus of op een preset vliegen ZONDER Dual rate en Expo of op Transmitter mode met je eigen instellingen voor DR en Expo.

Ik heb de beastx ingesteld met behulp van de handleiding en daarna heb ik de beastx verder ingesteld naar een voor mij aangenaam vliegen en daarbij heb ik de gids op onderstaande link gevolgd:

BeastX V3 Tuning Guide Updated - HeliFreak

en ik citeer uit bovenstaande link:
1. Dial #3 in middle position and Parameter D (Heading Lock) to Red.

2. I personally start with rudderATV's at 100.Drop to 85 if you're a beginner.

3. Parameter B (Control Behavior) to Transmitter mode

4. Rudder expo to 20% (personal choice)

Iets verder staat er:

2. Start with ATV's or Dual Rates at 100/100 for AIL/ELEV if you're an experienced pilot and about 85% if you're a beginner. I usually start about 20% expo. It's really a personal preference though.

Wat is hier dan slecht aan?

Mvg,
Niki

Back