bedankt

he jim,

Wik je even bedanken voor het ombouwen van mijn savage x naar een midtank wat een werk was het zeg, maar het is gelukt. Het is een hele mooie auto geworden met al de nieuwe onderdelen. helemaal top.

Nogmaals bedankt.

Ps. Wel zonden dat je geen rc auto meer heb, maar de heli is erg mooi. gr rob:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

heel graag gedaan Rob, maar het was idd een hoop werk..
Was een "gewone"X en is nu een Innovative RC verlengd chassis ..Met midtank..

heel veel plezier ermee, idd ik heb geen rc auto's meer (op een rollertje voord e verkoop na) en ga lekker heli vliegen. Gaat helemaal goed komen ..

greetz
Jim

we spreken elkaar weer snel. Als het mooi weer is dan gaan we weer afspreken en dan kan ik kijken naar de heli hoe die de lucht in gaat, ben heel benieuwd.

heel graag gedaan Rob, maar het was idd een hoop werk..
Was een "gewone"X en is nu een Innovative RC verlengd chassis ..Met midtank..

heel veel plezier ermee, idd ik heb geen rc auto's meer (op een rollertje voord e verkoop na) en ga lekker heli vliegen. Gaat helemaal goed komen ..

greetz
Jim

dus je gaat stoppen met de auto's??
jammer... ga je er nog wel eens ooit mee beginnen??

Idd hpiracingfreak wil op ELK topic reageren ...

Maar om ff antwoord te geven..
Ik stop idd helemaal met rc auto's en ga er in principe niet meer mee beginnen..

...in principe... ;)

Wellicht gaat het nog een keer kriebelen, maar ik heb begrepen dat heli vliegen erg verslavend is dus je hebt een mooi alternatief!

[mod]maar daarom hoef je niet alles te quoten en gaarne zinvolle posts ,waar we wat aan hebben [/mod]

ik interesseer me eigen gewoon overal in .....

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat doen de meesten van ons wel ongeveer hpiracingfreak, maar wij reageren niet overal op..

@Mario, ik heb idd niet de planning om er weer mee te beginnen maar je weet maar nooit waar het bloed kruipt. En helivliegen is een uitdaging die ik graag aanga..

ps dit topic is echt wel een beetje onnozel ,bedanken had je hem in het echt kunnen doen ,of plaats er dan een foto bij .
Anders kan deze zo naar het cafe.

Ach het is ook niet echt een topic waar de overigen iets mee kunnen.. Had aan mij persoonlijk gewoon beter per pb kunnen doen, dit komt bij mij over als, kijk eens hoe goed XX is.. Nee, niet echt HET idee van een topic, en zeker niet in dit gedeelte van het forum....

Staat geen eens een voorbeeld in, als je dan toch wil "slijmen", dan goed, en MET het uiteindelijke resultaat... ;)

Edit Wiebe was me net voor.. Zal wel seconden werk geweest zijn, gezien de tijd EXACT gelijk is, hihihihi. ;)

Laatst bewerkt:
Auto's :nooo: Heli's:D:thumbsup::mrgreen::yes:

Wat voor 1 heb je er gescoord?

Momenteel heb ik al een Walkera 400D, een KDS 450S met Align motor/esc. en heb me zo net een HK450ttPRO aangeschaft hier op het forum..

En aan de Mods, De foto's zou rob nog maken.. Heb vanmiddag de auto pas omgebouwd..

Maare, gooi ook maar ff naar het cafe..

Dat doen de meesten van ons wel ongeveer hpiracingfreak, maar wij reageren niet overal op..

@Mario, ik heb idd niet de planning om er weer mee te beginnen maar je weet maar nooit waar het bloed kruipt. En helivliegen is een uitdaging die ik graag aanga..

oke,dan ga ik dat een stuk minder doen sorry....:(:(

Lijkt me een mooi streven.. Als je reageert in een forum is het in principe de bedoeling dat je iets toevoegt aan het topic.. Dus als je niet echt een aanvulling hebt qua info, adviezen of kennis. Zou ik zeggen niet reageren.. ( hoe geinteresseerd je ook bent. :rolling:)

Je kan ook een reactie geven met bijv. alleen de tekst: interessant of boeiend onderwerp:p

Enne ff over het quoten, links boven aan de pagina staat POST REPLY, als je daar op klikt kun je direct een reactie geven.

Tis toch een topic die nergens over gaat volgens de mods dus kan deze reactie ook mooi bij de rest van de infoloze posts

Inderdaad, had beter een pm kunnen sturen. En ik wil laten weten dat caretaker behulpzaam, en goed is, en dat kan je van vele niet zeggen hier.

En psygho, enkele sec werk, wat hij gedaan heeft is voor jou in enkele dagen nog niet haalbaar hahahah lol

Maar zal het volgende keer niet meer laten weten.

Back