Bedrijfs autoRai 2012 17 t/m 21 april

Cheeta

Forum veteraan
Bedrijfsautorai 2012
BedrijfsautoRAI | Home
17 t/m 21 april 2012

Expositie van de bekende merken en leveranciers.

Adres:
Amsterdam RAI
Europaplein 2- 22
1078GZ Amsterdam

Aanwezige clubs:
Asfaltrockers

De datum komt al weer hard dichterbij, inmiddels is bekend dat de Asfalt Rockers in Hal 1 staan (tussen de grote merken!).

Uiteraard gaan we hier een geslaagd evenement van maken. We zien jullie graag langskomen uiteraard ;). Men kan zowel de echte wagens bewonderen als de schaalmodellen.

IK ga er dit jaar waarschijnlijk voor het eerst heen. Zijn er ook stands
waar je dingen van Scania T-shirts ofzo kan kopen?

Mvg,
Jordie

In het verleden stonden er nog wel eens stands met wat kleding, modelauto's en dergelijke. Weet niet of die er nu ook staan, de meeste kans maak je bij de stand van Scania zelf, want de grote truckmerken verkopen hun eigen kleding en accessoires vrijwel altijd op de eigen stands.

De tentoonstelling zou wel eens wat kleiner van opzet kunnen zijn als voorgaande jaren, een stand op een beurs kost een vermogen en er word niet zo veel verdiend op dit moment.

Sterker nog, het verbaasde mij dat de Rai deze keer wel door ging, omdat de vorige versie is afgelast, omdat er teveel afzeggingen van de grote fabrikanten waren.
Die staan er nu wel allemaal als het goed is, maar wellicht met kleinere stands.

IK ga er dit jaar waarschijnlijk voor het eerst heen.
16 jaar oud en dan pas naar de Bedrijfwagenrai. Ik liep als 6 jarige al rond te stekkeren, en heb maar 1 editie gemist, dus je loopt aardig achter:D:D

Nog een ruime week en dan is het zover.
Het is voor de overige stands wel te hopen dat de mensen niet alleen bij de Asfaltrockers blijven kijken en dan weer naar huis gaan, omdat de rest dan zo tegenvalt.

we zullen zien hoe het gaat lopen rene!

ik heb er zin in!
laatste stickers voor de oplegger zijn onderweg. (sponsering)
accu's liggen klaar om te worden geladen. truck staat al ingepakt.

Mijn truck is klaar, het wachten is nog op de velgen voor de trailer.

Bianca moet nog even een trailer spuiten voor mijn pa, maar dat komt wel goed.
Zijn truck is al klaar.

full

full

full

Groet,
Frans

Laatst bewerkt door een moderator:
klop klop...

Zijn we er al klaar voor ;).

De bergingswagen is weer wat verder gevorderd ;). Ben nu de laatste puntjes op de ï aan het zetten en de wagen dicht bouwen

Woensdag geweest, leuke beurs. Mooie baan van Woubrugge. Trok ook al veel kijkers (op een rustige dag...)
Zelf nog even een rondje door de zandbaan gereden meteen van onze demo's. Blijft toch leuk!

En mooie dame.....eh... trucks gezien! ;-)

Nieuws berichten:
RTL7 heeft gefilmd op onze stand:
22 april 2012 6:05 | Facebook

rtlz.gif

Inmiddels komt het video materiaal ook online beschikbaar.
In het intro filmpje dag 1 komen meerdere korte overzichten van onze baan voor.

Uiteraard altijd leuk om te zien:
Bedrijfsautorai (RTL Z) gemist? Kijk hier alle uitzendingen!

Modelautokrant heeft een stuk geschreven:
modelautokrant_logo_rd3.jpg

De BedrijfsautoRAI is niet alleen een vakbeurs voor transporteurs en hun chauffeurs, het is ook een feestje voor alle liefhebbers van grote en kleine trucks. En dus vinden we ook dit jaar weer de nodige modelauto’s in het Amsterdamse RAI-complex. Dit jaar is voor het eerst de NAMAC met een stand aanwezig, met daarin een prachtige collectie oude en nieuwe modellen van vrachtwagens. Maar ook de fabrikanten Tekno en Holland Oto staan er.

Wij keken echter vooral onze ogen uit op de stand van Modelbouw Vereniging Woubrugge, in de Europahal. De modelbouwers hebben een fantastisch diorama gebouwd van een industriegebied, waar tal van r/c (radiografisch bestuurbare) vrachtwagens rondrijden. Het is een feest om te zien en als je nog niet naar de BedrijfsautoRAI bent geweest, raden we je aan om alsnog te gaan. Het kan nog, want de beurs duurt tot en met zaterdag 21 april.

BedrijfsautoRAI, ook voor modelauto's!

Stichting hoogvliegers bedankt mvwoubrugge:

Ko heeft inmiddels een heel speciaal plaatsje gekregen in de RAI.
170lD201204184530.jpg

De plek is beschikbaar gesteld door Modelbouw Vereniging Woubrugge. Deze vereniging heeft gelijk bij haar leden een collecte georganiseerd voor De Stichting. De opbrengst gaat direct in de collectebus. Geweldig gebaar van de vereniging !!!

180lD201204184569.jpg

Bron: 18 april 2012 - BedrijfsautoRAI | In de media

Meer nieuwsberichten over de bedrijfsautorai:
Modelbouw Vereniging Woubrugge :: Asfalt Rockers Nieuws

Back