crg 30 aug 2012 #1 hallo ik ben mitchel ben 12 jaar ik zoek de plannen van de beech 45 zelf al lang gezocht maar niks kunnen vinden kan iemand me helpen alvast bedankt
hallo ik ben mitchel ben 12 jaar ik zoek de plannen van de beech 45 zelf al lang gezocht maar niks kunnen vinden kan iemand me helpen alvast bedankt
Stevo Forum veteraan 30 aug 2012 #2 Crg Loop dit draadje eens na beech-c-45-a Stevo Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
T Thieu Vriend van modelbouwforum.nl 30 aug 2012 #4 Outerzone : Beechcraft C-45 plan : download free vintage model aircraft plan Misschien bedoelt Stevo dat het geen eenvoudige kist is om te bouwen ;-) Er is nog een bekende bouwer hier die deze kist (twee keer zelfs) gebouwd heeft: [32561] nieuwe-beech-d18-nick-ziroli-na-crash-vliegt Je zou hun ook kunnen vragen waar ze de tekeningen vandaan hebben. Denk er aan dat goede tekeningen behoorlijk duur kunnen zijn. "Als je crasht niet treuren dan bouw je toch een nieuwe" ;-) Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
Outerzone : Beechcraft C-45 plan : download free vintage model aircraft plan Misschien bedoelt Stevo dat het geen eenvoudige kist is om te bouwen ;-) Er is nog een bekende bouwer hier die deze kist (twee keer zelfs) gebouwd heeft: [32561] nieuwe-beech-d18-nick-ziroli-na-crash-vliegt Je zou hun ook kunnen vragen waar ze de tekeningen vandaan hebben. Denk er aan dat goede tekeningen behoorlijk duur kunnen zijn. "Als je crasht niet treuren dan bouw je toch een nieuwe" ;-)