Beechcraft Baron

Ik ben op zoek naar een bouwtekening voor de Beechcraft Baron. Spanwijdte ca 2m
Op de website rc-royal.com wordt er wel een aangeboden, maar de copyright van de website is van 2007, de naam van de site is niet eens ingevuld, en als je de email link aanklikt dan kom je op een russische site. Die website vertrouw ik dus niet.

Heeft iemand ervaring met de website of kent iemand een andere leverancier?

Edit: Net na het posten schoot me te binnen om even in het duits te zoeken, en presto gevonden. Op ebay.

Wat er op RC royal staat gaat over een Royal/marutaka beechcraft Baron. Daar heb ik nog een kit van liggen. Denk dat de tekeningen nog wel op ebay te koop staan ergens. Verder zou ik het ook niet weten. Canopy is ook te koop op ebay. Succes. Wel een bouwverslagje hier he ;)

Freek

Een beetje een lang verhaal geworden :(

Ik heb via ebay contact gehad met rc-royal (ja dat is dezelfde). Aangezien de canopy niet via ebay verkrijgbaar was heeft hij mij gevraagd via rc-royal.com te bestellen.
Dat heb ik dan ook gedaan.
Maar na het overmaken van het geld volgde alleen stilte.
Omdat ik via paypal betaald had heb ik na 35 dagen geklaag bij paypal. Daarop werd de betaling geblokkeerd of teruggeboekt (?) en presto werd meneer royal wakker.

Intussen had ik al een andere tekening via ebay van "m_h_r" besteld en ontvangen.

Toen kwam dus alsnog de tekening en canopy van royal.

De tekening van m_h_r is voor 85" die van royal voor 70".
De tekening van m_h_r gebruikt piepschuim voor vormdelen, die van royal gebruik overwegend hout.
Plus dat ik een canopy heb voor de royal tekening.

Ook omdat 85" toch net iets te groot is, ga ik dus toch voor de royal tekening.

Ik zal ter zijner tijd hier wel berichten :)

PS: Ik bouw nu mijn oude 1980 (?) graupner mosquito opnieuw. De baron is dus eerder een herfst/winter projekt.

Back