Beetje jammer

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door tukker, 2 jun 2005.

  1. tukker

    tukker Guest

    Ik volg nu een poosje het tank en het duikboot gedeelte van dit foum maar wat ik een beetje jammer vind is dat er niet echt een gedeelte is waar de info staat waar je een online shop of winkel kunt vinden die dat soort dingen verkopen.

    Er staan wel wat verwijzingen ergens diep verborgen tussen de topics en met een zoek opdracht haal je ook niet alles naar boven.
    Voor een beginnend hobbyist is dat erg jammer (vind ik) want nu word je verplicht om alles door te lezen of het nu belangrijk is of niet.
    Nu is mijn vraag: kan er niet ergens een stukje gemaakt worden waar de url's geplaatst worden die te maken heeft met het het subforum zodat iedereen kan zien waar hij/zij zijn spullen kan kopen/bestellen ?????

    Persoonlijk denk ik dat het goed doed voor dit forum want de mensen hier zijn goed op de hoogte van hun hobby en op deze manier kunnen ze een beginneling goed helpen door ze door te verwijzen naar een goede en betrouwbare (online)shop.


    Een beginnend hobyist
    Michel
     
  2. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Denk alleen wel dat de sponsors dat niet heel erg leuk vinden, en 'k denk persoonlijk dat winkelervaringen nogal verschillen, en somme dus zullen zeggen dat sommige winkels slecht zijn.. hier is nogal wat discussie over.... (vroeger hadden we een winkel subfora)...
     
  3. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Maak voor mij part een topic aan hoor "leveranciers van Tanks en onderdelen" Zo lang er maar geen actieve reclame word gemaakt. Een simpele link mag.. Zo lang het maar geen winkelbesprekingen worden, ik weet het, het is lastig.. Maar toch wil ik daar aan vast houden....

    Robert
     
  4. Nitrojunk

    Nitrojunk

    Lid geworden:
    5 mrt 2005
    Berichten:
    121
    Locatie:
    Tiel
    Michel,

    Je hebt een PM.

    Nitrojunk
     

Deel Deze Pagina