Begginer electra helikopter.

• Topicstarter Topicstarter brandweerman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

brandweerman

Guest
Best Mensen.

Ik ben nieuw op Dit forum. Ik ben 13 Jaar en wil heel graag een helikopter kopen. Een electra. Ik dat makkelijker dan een benzine. Of maakt het niet uit. Ik heb op marktplaats een helikopter gevonden.

Technische Gegevens
- Hoofdrotor : 510 mm
- Staartrotor : 145 mm
- Lengte : 500 mm
- Totaal gewicht : 300 gram
- Akku : 8,4 V/650 mAh
- Vliegtijd : minimaal 10 min
- Zender/ontvanger : 35 Mhz (vliegfrequentie in Nederland!)
- Vlieghoogte 25 meter

92609.jpg

Is het wat voor iemand van 13 jaar. Niet dat het heeeeel moeilijk is. Ik will graag al me tijd erin stoppen om zo iets te kunnen.

De prijs is 200 euro. Is dat niet te duur voor zo heli. Ik zou hem heel graag willen kopen.

RC Helikopter Dragon Fly

Nieuwe 4 kanaals elektrische RC helikopter, in originele verpakking.
Een "indoor-helikopter", die ook buiten met geringe wind is te vliegen.
Wordt compleet geleverd, zodat je, na opladen, direct kunt gaan vliegen!. Het is een type van de "Next Generation Mini Helicopter, Improved Performance".
Dit is een van de beste indoor-helikopters, die via de zender volledig is af te trimmen, met extra trimgewichtjes aan de aileron.Waardoor je precies kunt sturen.

Met "Special Safeguard" , dit houdt in als de akku van de zender weg valt of als de helicopter buiten het zendbereik komt, de helikopter zich zelf op de grond zet, zonder te crashen !!

Met de helikopter is mogelijk om te stijgen en dalen, vooruit en achteruit vliegen, om zijn as draaien en naar links en rechts te vliegen.
De hoofdrotor en staartrotor zijn beiden uitgevoerd met dubbele kogellagers.
Veel delen zijn gemaakt van carbonfaser.

Ingebouwd zijn 2 mini servo's, een gyro (stabiliserings hulp), een mixer (combineert het toerental tussen de hoofdrotor en staartrotor), een decoder en een 6 kanaals ontvanger.

Extra: MFS Tru flite 3D vliegsimulator en aansluitkabel voor tussen de PC en zender, zodat u eerst op de computer kunt trainen !

Extra: Een trainings Kit en een extra Akku, voor meer vliegplezier.

Technische Gegevens
- Hoofdrotor : 510 mm
- Staartrotor : 145 mm
- Lengte : 500 mm
- Totaal gewicht : 300 gram
- Akku : 8,4 V/650 mAh
- Vliegtijd : minimaal 10 min
- Zender/ontvanger : 35 Mhz (vliegfrequentie in Nederland!)
- Vlieghoogte 25 meter

schaamteloos plak ik hier nogmaals de info uit dat ander draadje, hetzelfde gaat namelijk nog steeds op.
de heli die je bedoelt is het zelfde als de zgn micro's zoals ze al heel veel besproken zijn hier op het forum.

micro hely beginner
heli voor beginners
beginners heli

er zit een bepaald patroon in deze posts :wink:

oke welke dan onder andere wel ??
hummingbird elite FP besteld
beginners indoor electro heli

verder zal iedere search voor "micro" "hummingbird" of "picollo" een enorme bult leesvoer opleveren, onder andere over de voors en tegens al beginners heli, de crash bestendigheid, kosten en afstelling, wat wil een mens nog meer.

om de info centraal in die draden te houden, je vragen proberen ook svp daar te plaatsen.

veel leesplezier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back