dat ik ga crashen dat weet ik wel maar ik denk dat ik genoeg reserve heb op reserve onderdelen te kopen voorlopig
zit alles in deze rtf ? dus lader accu enz ?
iedereen die met deze hobby begint denkt het wel ff te kunnen doen
ik zelf speelde vroeger veel spelletjes op de xbox en pc waar je een heli of iets dergelijks vloog, ik was er er goed in
ik wou al een tijdje een rc heli kopen, ik had veel geld en wou gelijk voor een trex450 ofzo gaan,zoo moeilijk kon het toch niet zijn?
maar ik heb veel fora's bezocht en dit werdt mij zeer afgeraden, vooral voor zelfstudie dus niet bij een club met leraar
ik heb toen een df4 gekocht om het te leren en de eerste maand durfde ik niet eens op te stijgen, het was steeds een beetje gas, en weer terug omdat hij opsteeg en hij scheef ging
2 maanden later vloog ik tail in en beide kanten side in, en nu kan ik rondvliegen, een beetje nose in en zelfs stall turns , voor zover het kan met een df4
met de beste bedoelingen en om jou , net als vele vooorgangers van je , te adviseren om een df4 te halen zodat je HONDERDEN euro's bespaard! en ook om het op een leuke manier te leren
veel mensen die een df4 en bijv een mini titan/ trex450 hebben druven bijvoorbeeld niet nosein te vliegen met de grote heli, ze proberen het eerst op de sim en daar na met de kleine heli, als dat goed gaat is het heel makkelijk om het op de grote stabielere heli te doen
veel succes en ik hoop dat je een wijs besluit maakt