beginer electro pilon racer

raymon

Forum veteraan
hallo
ik wil op de beurs in duitsland en electro pilon racer kopen maar weet eigelijk neit welke
als het allemaal lukt wil ik we wedstrijden mee doen en welke mogen daar aan mee doen ook de boemerang van fvk bv en wat is dan een goede motoriseering
wie heeft er wat tips voor mij?

Als je er wedstrijden mee wil doen is een Graupner Sp400, 6v op 7x 500AR. Redelijk basic setupje dus!

Maar doel je op brushless voor die Boomerang? Dan is een Mega 16/15/3 wel über! :yes: Tevens is de VIP een goed alternatief voor de Boomerang...

VIP01.JPG

Is op RC-Groups veel over gesproken. Ook hier op het forum is hij weleens langsgekomen. Zoek even naar VIP pylon

Waar wil je wedstrijden mee gaan vliegen??
In Nederland is er namenlijk totaal geen animo om met deze kleine speed 400 racertjes te gaan racen en de modelletjes zijn ook erg klein voor het parcourt.
Misschien is het beter om iets meer geld uit te geven en een F5D te kopen met een leuke aandrijving er in.
Want in deze klassen worden misschien dit jaar wel een paar wedstrijden gevlogen.
Of gewoon simpel een Q500 bouwen voor een paar euro en daar lekker mee gaan racen 8) .

Groeten Martijn

dat er geen animo was heb ik ook gehoord maar mischien dat ik op de club wel mensen gek kan krijgen en als dat zo was zou paul ook weer mee doen dan hebben we er al 3 of 4 watever hoeveel

Als je wilt kan je met de wannabee racers van jullie club een keertje naar Ermelo komen dan kunnen we wat racers laten zien en mischien een Q 500 Club 20 of electro pylon project op jullie club starten.

Robbert

Back