beginers vliegtuig indoor, outdoor tekeningen

ik ben op zoek naar tekeningen van beginers vliegtuig indoor, outdoor
het liefst in door met duidelijke bouwtekeningen en waar kan ik het foam voor het vliegtuig halen en esc lipo motor regelaar ontvanger waar haal ik dit ?

ik wil het liefst tekeningen met vleugels waarbij er geen bollige vorm inzit een straaljager is ook leuk

heb je tekenigen post ze en dan maak je me erg blij

Laatst bewerkt:
Mss beter een kant en klaar bouwpakketje kopen ? Lijkt me een betere optie dan zelf te gaan 'knoeien' ?

Je kan HELE leuke foamkitjes kopen voor binnen hoor en die hoeven echt niet duur te zijn. Makkelijk onder de 100 euro voor een heeeeel leuk toestel met elektronica bij :)
Zeker voor je allereerste EPP vliegertje zou ik dat aanraden.

Ik heb eens een trainer van depron van tekening gamaakt, zie ook
depron-trainer-van-tekening-9

Is niet heel lastig, komt natuurlijk wel ee beetje denkwerk en improvisatie bij kijken, maar is prima te doen. Vliegt ook prima.

Je zou natuurlijk ook een kant en klare multiplex minimag of mentor kunnen kopen.

Freek

Laatst bewerkt door een moderator:
Mss beter een kant en klaar bouwpakketje kopen ? Lijkt me een betere optie dan zelf te gaan 'knoeien' ?

Je kan HELE leuke foamkitjes kopen voor binnen hoor en die hoeven echt niet duur te zijn. Makkelijk onder de 100 euro voor een heeeeel leuk toestel met elektronica bij :)
Zeker voor je allereerste EPP vliegertje zou ik dat aanraden.

ik ben geen beginner in de vlieg modelbouw bouw maar en ik heb al eens een kit gehad maar ik wil nu echt voledig zelfbouw en omdat dit me eerste zelfgemaakte vliegtuig is hou ik het niveu liever een beetje simpel

maar toch bedankt voor je advies

Ik heb eens een trainer van depron van tekening gamaakt, zie ook
depron-trainer-van-tekening-9

Is niet heel lastig, komt natuurlijk wel ee beetje denkwerk en improvisatie bij kijken, maar is prima te doen. Vliegt ook prima.

Je zou natuurlijk ook een kant en klare multiplex minimag of mentor kunnen kopen.

Freek

waar koop ik dat soort foam depron voor de rest maak ik me over het bouwen niet zo druk mooie kist trouwens

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het depron gewoon in een modelbouwwinkel gekocht. Je schijnt het ook mogelijk bij doe het zelf zaken te kunnen kopen. Gewoon ff met de zoekfunctie van dit forum op depron in de titel zoeken en je vind zo leveranciers.

Succes met de bouw!

Freek

Bouwtekening indoor vliegtuig

Wie heeft er eenvoudige bouwtekeningen voor het maken van een indoor toestel?

Hartelijk dank

Back