Beginger zoekt auto !

Je wilt alleen niet begrijpen dat goedkoop vaak ten koste gaat aan garantie, support en onderdelenvoorziening. als je alleen maar ellende hebt zal je er ook geen plezier aan hebben en dan kan 50 euro meer met een duidelijker betere keuze dat deel zeker goed maken.

Oke, ik zal beter nog wat sparen voor een ''duurdere'' wagen van betere kwaliteit. Danku voor de hulp (:

Kijk ook eens naar de HPI Bullet. Bij RC Racing Twente hebben ze een aanbieding voor €300,-. Je krijgt dan voor 300 de update ervan, inplaats van dat je waarschijnlijk volle pond, ik denk 380 ofzo betaalt. Ik heb zelf de HPI Bullet en hij bevalt me best goed :)

Kijk ook eens naar de HPI Bullet. Bij RC Racing Twente hebben ze een aanbieding voor €300,-. Je krijgt dan voor 300 de update ervan, inplaats van dat je waarschijnlijk volle pond, ik denk 380 ofzo betaalt. Ik heb zelf de HPI Bullet en hij bevalt me best goed :)

Oke, ik zal deze auto eens bekijken !

ze hebben hem wel pas eind juli hé, dus dat je daar rekening mee kan houden, maar je krijgt dan idd de nieuwe versie voor de oude prijs.
veel succes met je keuze.
m.v.g,
manuel.

trouwens, ik keek net even bij rc racing twente rond, en ze hebben die auto van jou nu ook in de aanbieding, die protech runner xb, voor 200 euro.
misschien is dit ook wat voor die vriend van je ?
m.v.g,
manuel.

trouwens, ik keek net even bij rc racing twente rond, en ze hebben die auto van jou nu ook in de aanbieding, die protech runner xb, voor 200 euro.
misschien is dit ook wat voor die vriend van je ?
m.v.g,
manuel.

Oohja, dat lijkt hem ook wel wat, Ik ben wel een belg, dus twente is wel even rijden .. Ik ga altijd naar Albatros mechelen. En daar had ik mijn runner xb gekocht voor 150 euro, dat waren hun laatste 3 dus daarom afgeprijst van 225euro naar 150euro, Ik zal hem dit even vertellen !

je zou hem daar ook eventueel kunnen bestellen, dan hoef je daar niet naar toe te rijden.
veel succes,
m.v.g,
manuel.

Laatst bewerkt:
Als je voor Protech gaat, dan lijkt me dat een beetje een B-merk dus een B-keuze. HPI is echt een topmerk, A-merk dus. Maarja, je betaalt er ook voor. Ik kon ook Protech of Carson nemen, maar heb bewust HPI gekozen vanwege de kwaliteit.

hpi is echt wel vaak gangbaarder te verkrijgen in de lokale winkels.
ik zou ook dat deel overwegen wat kan jouw winkel om de hoek leveren aan onderdelen?

of ga je het bij webshops houden?

hpi is echt wel vaak gangbaarder te verkrijgen in de lokale winkels.
ik zou ook dat deel overwegen wat kan jouw winkel om de hoek leveren aan onderdelen?

of ga je het bij webshops houden?

De winkel heeft zowel HPI als Protech ! Hij is een redelijk grote winkel !

Back