Beginneling zoekt ervaren piloot ( gevonden )

Beginneling zoekt ervaren piloot ( Omgeving Emmen , Drenthe )

Ik zoek dus een wat ervaren heli vlieger , die mij zou kunnen helpen met het instellen van de zender en Heli.
Ik ben heus niet te beroerd om een eind te gaan rijden , maar het liefst een beetje in de buurt van Emmen.

Ik heb dus een Raptor 50 se , en een Mini Titan.
Me zender is een Graupner MX12.

Dus mocht er iemand zijn die me hierbij zou willen helpen , bij voorbaat dank.
En natuurlijk is een vergoeding op zijn plaats!!!!
Mocht je geinteresseerd zijn dan hoor ik het wel , en desnoods je vergoeding even melden..... En via PB , mag ook gereageerd worden.

Nog wat info, ik heb al wel ervaring met caoxial heli's maar nog niet veel , met staartrotor heli's.
En omdat een Raptor 50 , toch wel een grote heli is (voor mij) durf ik het echt niet aan om hem bijv. al te laten starten, dus laat staan vliegen.
Ik wacht nog op een Gyro voor de Mini Titan , en ook die is dan compeet, en ongevlogen.

gr Henry.

mischien kunnen ze je bij helifun helpen

www.helifun.nl

ze zitten in odoorn. ze geven helicopter lessen maar sinds 2003 niet meer met
brandstof heli's ze hebben er wel heel veel ervaring mee.
mischien dat ze je kunnen helpen.

gr bas

Henry, er moet ergens in de buurt van Emmen toch ook een vliegclub zitten? Ik kan me herinneren dat ik es een keer op een zondag ergens achteraf (richting eext ofzo) een modelvliegtuigveldje tegenkwam waar gevlogen werd...

ff googlen???

p.s., ga je zaterdag nog in Klazienaveen kijken? Tis van 10:00 tot 14:00

Arnaud

Als je dan toch in de buurt bent kun je ook langs het
modelvliegclub klazienaveen gaan ( http://www.mvck.nl/ )
Daar word bij goed weer zaterdag en vooral zondags gevlogen
En er word ook met heli,s gevlogen.

Groetjes,

Christiaan Hof

Ik weet waar die van klazienaveen zit , tussen Erica en Oranjedorp.
Maar wist dus niet dat daar met heli's wordt gevlogen, omdat als ik daar langs rijdt alleen maar vliegtuigen zie.....

Maar ik zal is wat gaan informeren daaro.

iedereen alvast bedankt, en mocht hier iemand zijn die me eventueel ook kan helpen, dan hoor ik het graag.

Hallo Henry,

Kom zaterdagmiddag maar naar ons toe in terapelkanaal,daar willen ze je vast wel helpen.

En om je op gang te helpen met heli vliegen wordt geen geld voor gevraagd hoor.

Hier een link van onze vliegclub en misschien vind je bij de foto`s wel een bekende heli.

Gr Bert http://www.mta-terapel.nl/

Dat klopt dat je in klazienaveen meest vliegtuigen ziet.
Maar er is altijd één helivlieger ( ik zelf ) die daar elke weekend vliegt
Er komen de laatste tijd wel meer helivliegers bij.

Mocht je er na toe gaan, ik vlieg met de Caliber 5 van kyosho

Hey Bert , ik snap de hint met die bekende heli :-D
Alles goed trouwens ?

chof , ik woon zelf nu ook in Erica , dus als je even zou willen vertellen , of mij laten weten wanneer je daar bent , en geen problemen hebt als ik even wil langskomen , dan zou ik graag daar aanwezig willen zijn....
Je mag me dit ook wel even laten weten via PB , mocht je dit persoonlijker vinden ..?
En natuurlijk is het heel fijn , dat jullie hier bij mij om de hoek zitten ... dus dat is wel leuk , voor mij :-)

In odoornerveen vlieg ik ook, daar zijn we onderhand met een aardige club heli vliegers.
Een club maakt de hobby toch wat serieuzer, naar mijn mening dus het overwegen waard.

De heli vliegers zijn er normaal gesproken zaterdag sochtends vanaf ongeveer 10:15
en vrijdags sochtends ook maar wat minder regelmatig.
Zaterdags staan we de laatste tijd met ongeveer 5 man.

vr gr

JB

Ik denk dat ik vandaag wel even tijd heb om naar odoornerveen toe te gaan, ik moet toch nog even naar Eheli, dus een kleine omweg is het dan wel waard.

Hoe kan ik je herkennen ? :-D
Zodat we weten wie wie is ?

Back