beginneling

hallo iedereen ik ben nicolas en heb van thuis uit een raptor 30 v2 gekregen heb wel al electro gevlogen en dat begint te lukken maar wil graag die raptor de lucht in .ik heb hem al 3 jaar en heb nog niemand gevonden die hem perfect kan af stellen en wil niet naar een club. heb in een club gezeten van vliegtuigen en werd daar niet echt geholpen .dus als iemand hem zou willen afstellen zou ik heel blij zijn.en dan nog iets heb een gy240 en mijn zender is een futaba 6exa maar denk dat dat niet al te best is.alvast bedankyt voor het lezen.

Hoi,

Het is misschien handig om te melden van waar je bent, of om dit misschien in je profiel te plaatsen! Dat is handig als er mensen zijn die je willen helpen !

Met je zender en de gyro kan je al starten, is zeker geen slecht materiaal, later kan je altijd upgraden !

Grtz,
Dirk

Hoi,

Laat je niet te veel wijs maken, die gyro mag wel bij de goeie middelmaat gerekend worden.
Eveneens voldoet je zender om de eerste stappen naar rondvlucht te maken.
Handig is misschien een toerentalregelaar daar je beperkt bent met het aantal punten op je gascurve.

Mario

Ga desnoods eens langs een modelbouwwinkel..
Misschien dat dat iets aan $$ kost, maar dan heb je ook wat..

Weet niet of er mensen op het forum bij jou in de buurt wonen..

Nicolas,

Ik woon in linkebeek, even ten zuiden van Brussel. Ik wil je hier best wel mee helpen hoor.

je kunt me bellen op 0476 039599.

Groeten,

Ron

Back