Beginnen helikopters.....Geen ervaring

Ik wil graag een helikopter binnenkort gaan kopen
Maar mijn vraag is wat is een mooi model voor een beginner
ik heb al op www.quartel.nl gekeken maar daar staat niet echt iets interressants op :cry: .
Hebben jullie tips plaats ze hier

hallo welkom hier :lol:

even iets anders dit topic kun je in het vervolg beter in het heli gedeelte plaatsen.
(ik lijk wel een mod)

maar om even op jouw vraag terug te komen.
ik zat toevallig op: http://www.modelbouwwinkels.nl/vraagaanbod/overzicht.php3
te kijken en ik vond hier een shuttle zxx.

Shutlle zxx met motor.
Plus hitec eclipse 7 zender.
4 keer 3001 servo`s.
ontvanger 7 kanaals hitec
start motor.
Met diverse quick uk upgrafes.
Vraag prijs 550,00 euro.

Telefoon 0174076376

Email helena01@hetnet.nl

meschien is dit iets?
als je alles wil om meteen te kunnen starten vraagd hij er 650 euro's voor

ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

nou het licht eraan.
sommige beginnen met een micro heli zoals de hummingbird die jij aan gaf.
en die zijn ongeveer zon 260 euro.
of een grotere heli zoals de raptor 30 daar betaal je ongeveer 1200 euro voor.

En we hebben er weer 1... Hoi Mike. Welkom.
Zoek even op het forum naar Elite en Hummingbird. dan vind je massa's aan info.
Ik heb net een groot verslag gemaakt over de Elite CP hummingbird. Daar staat veel informatie en verwijzingen in waar je als beginner veel aan hebt:
Hummingbird Elite CP verslag voor beginners

Hummmmmmm voel ik hier het aura van een slotje? ;)

Bedankt satoer ,Ik denk dat ik maar voor de hummingbird ga want ik heb maar rond de 600 euro te besteden, dus raptor is iets te duur :oops:

Voor 600 Euro kan je echt aan een leuk micro setje komen :D

Mijn advies: Ga echt even flink rondlezen. De laatste tijd zijn er ontzettend veel beginners die beginnen met een Micro heli.
Eventueel kan je ook veel info winnen op www.runryder.com en www.rcgroups.com

succes!

Het is zeker niet gemakkelijk om een heli onder de knie te krijgen. Het ligt puur aan de behendigheid persoon zelf.
Een micro kan je jezelf aanleren. Bij een grote is het zeer raadzaam om bij een club les te krijgen.

Deze vraag, (en al die andere vragen die je nu in je hoofd heb zitten ;) ) Zijn echt al meerdere malen op dit forum besproken. dus gebruik even de Zoek-functie, voor je een vraag wil stellen.

Me laatste vraagje is de Elite FP met fixed pitch beter voor beginners want stunten zal er toch nog niet van komen ;)

Mike zei:
Me laatste vraagje is de Elite FP met fixed pitch beter voor beginners want stunten zal er toch nog niet van komen ;)
Hallo.... dat had ik gepost in het eerste linkje wat ik je gegeven had :roll:

Ga nou Lezen....

Ik heb het gelezen ik ga zeker voor de Elite FP alleen nu nog een winkel vinden :) bedankt satoer en remie voor de tips

Niet zo snel, Mike. Zeker op jouw leeftijd moet je niet zo snel dure dingen aanschaffen.

Ga eerst eens kijken wat voor zender je er eventueel bij wilt hebben. Of je op lipo's wilt vliegen. Wat voor lader je daarbij nodig hebt. Misschien brushless... enz enz... veel dingen die je eerst allemaal goed moet weten voor je je aankoop gaat doen.

Winkels:
NL: www.hobbydeals.nl
BE: www.homeflyer.be

ja ik ga vrijdag naar quartel, en dan vraag ik daar wel wat informatie over de andere spullen die ik nodig heb

Back